آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم

و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

نیروی انتظامی با پارکبان های غیر مجاز برخورد کند/ 179… 0912: در خیابان دربند و میدان سربند افرادی با ایجاد مزاحمت و توسل به زور از خوروهایی که می خواهند پارک کنند پول دریافت می کنند و جاهای پارک را گرفته اند و تا پول نگیرند نمی گذارند مردم ماشینشان را پارک کنند. بنده به کلانتری در بند اطلاع دادم که گفتند باید با 110 تماس بگیرید. لطفا نیروی انتظامی پاسخگو باشد.

شهرک پیام کهریزک فاقد امکانات/ سیدمحمد سیاثیفانی: به نمایندگی از اهالی شهرک پیام کهریزک تماس می گیرم، متاسفانه این شهرک با جمعیت انبوهی که دارد فاقد امکانات لازم شامل درمانگاه و همچنین مسجد می باشد تنها درمانگاه در دست ساخت اینجا مدتی است به حالت نیمه کاره رها شده و مردم هم برای خواندن نماز جماعت هیچ مکان مناسبی مثل مسجد ندارند لذا از مسئولان عزیز درخواست داریم به مشکلات این شهرک توجه لازم را مبذول دارند.

410 هزار تومان دریافتی دارم/ علی از قائمشهر 367… 0936: طبق اصل سوم بند 12 قانون اساسی، دولت موظف است جهت رفع نیاز مستمری بگیران برای رهایی از فقر اقدام عملی انجام دهد. بنده با 64 سال سن و 35 سال کار سفالگری و پرداخت 10 سال بیمه تامین اجتماعی 410 هزار تومان دریافتی دارم و دارای دو نوه و مستاجر هم هستم. صدای بنده را به مسئولان برسانید.