آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۴
حوادث
۲۰

اخبار

راننده سرویس مدرسه دختربچه ای را به کشتن داد

گروه حوادث/ راننده سرویس مدرسه ای در بیرجند به علت بی احتیاطی باعث مرگ دختر دانش آموز کلاس اول شد.به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی صبح دیروز، راننده سرویس مدرسه هنگامی که دختران دانش آموز را به مدرسه می رساند بی توجه به قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی از چهارراه عبور کرد که ناگهان مجبور به گرفتن ترمز شد اما همین موضوع باعث شد یکی از دانش آموزان کلاس اولی بشدت با در خودرو برخورد کرد و سپس با پرت شدن به بیرون خودرو کشته شد.سرهنگ علیرضا عباسی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی- اعلام کرد: تست اعتیاد راننده سرویس مدرسه مثبت بوده است که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سارقان پیچ و مهره ریل های راه آهن

گروه حوادث/3 نفر که پیچ و مهره و اتصالات خطوط راه آهن در شهرستان صحنه را به سرقت برده بودند توسط پلیس دستگیر شدند و ماموران لوازم سرقت شده راه آهن را نیز کشف کردند. سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی شهرستان صحنه به ایرنا گفت: لوازم سرقت شده در حد پیچ و مهره و یکسری اتصالات خطوط راه آهن بوده و قسمت ریل اصلی سرقت نشده است. سرقت این وسایل در حدی نبوده که باعث اخلال در رفت و آمد قطار شود، هر چند سرقت این لوازم از خطوط راه آهن نیز خطرآفرین است چرا که ممکن است باعث جداسازی ریل ها از یکدیگر شود.

مرگ خاموش مادر و دو فرزند

گروه حوادث/ گازگرفتگی در شهرستان بجنورد جان سه عضو یک خانواده را گرفت. سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی بجنورد به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این حادثه دو پسربچه هفت ماهه و 9 ساله به همراه مادرشان جان خود را از دست دادند. علت این حادثه نشت گاز سمی از دودکش آبگرمکن بود که باعث مرگ مادر و دو فرزندش در خواب شد. این حادثه دوشنبه در یکی از خانه ها در خیابان شریعتی شمالی بجنورد رخ داد.

کشف جسد نوزاد در دریا

گروه حوادث/ 4صیاد روستای دستک که در آستانه اشرفیه برای صیادی با قایق موتوری به دریا رفته بودند با جسد نوزاد دختری شناور در آب روبه رو شدند و آن را به ساحل انتقال دادند.جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت مرگ این کودک روشن شود.