آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۴
ایران زمین
۱۹

آزاد راه «همت» تیر 98 به کرج می رسد

ادامه آزادراه شهید همت در استان البرز در ایستگاه پایانی قرار دارد و طی تعهد پیمانکار تا تیرماه سال 98 زیر بار ترافیک می رود.

«عزیزالله شهبازی» استاندار البرز به ایسنا اظهار داشت: تعریض آزاد راه تهران- کرج- قزوین از گرمدره تا حصارک طی 4 قطعه با پیگیری های انجام شده در 2 ماه اخیر آغاز شده است.

وی ادامه داد: از شهرداری کرج خواسته شد که آغاز طرح های غیرضروری را تا زمان اتمام طرح های نیمه کاره مهم استان کنار گذاشته و روند بهره برداری از طرح ها را تسریع کند.

استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، توجه مسئولان ملی به طرح های راهسازی استان جلب شده و در این رابطه وزارت راه و شهرسازی متعهد شد در پروژه کمربند شمالی کرج که از سوی شهرداری دنبال می شد 500 میلیارد تومان مشارکت کند.

شهبازی ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته از طرح های استان و به دلیل پیگیری روند تحقق وعده های مدیران و پیمانکاران، تکمیل پروژه ها سرعت گرفته است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته، افزود: طی آخرین بررسی ها و تعهد پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج به طول 6 کیلومتر در ایستگاه پایانی قرار دارد. استاندار البرز با اشاره به اینکه تردد امن و آسان مردم استان با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام راهسازی محقق می شود، اضافه کرد: مترو کرج- هشتگرد که نیمه کاره رها شده بود و به دلایلی ادامه کار میسر نبود، طی آخرین بازدید تدابیر لازم اندیشیده شد که آغاز به کار کرده و 300 متر باقی مانده تکمیل شود.