آرشیو دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۷
حوادث
۱۸

جسد دانش آموز گمشده در رودخانه پیدا شد

گروه حوادث: راز ناپدید شدن مرموز پسر دانش آموز بابلی پس از 20 روز با کشف جسد وی در رودخانه بابلرود فاش شد.

صبح 13 بهمن «مجتبی نعمتی کشتلی» دانش آموز کلاس پنجم دبستان حاجی ایمانی به قصد رفتن به مدرسه از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت. با اعلام گزارش ناپدید شدن این کودک 10 ساله به پلیس، تحقیقات آغاز و مشخص شد «مجتبی» یک بار در نزدیکی خانه سالمندان منطقه دیده شده است.

جست و جوها برای یافتن این کودک ادامه داشت تا اینکه حدود ساعت 3 بعدازظهر شنبه 4 اسفند، اهالی محل جسد این کودک را در محدوده پل رودخانه بابلرود پیدا کردند. به این ترتیب با تماس مردم، آتش نشانی بابل به محل اعزام شدند و جسد را بیرون کشیدند.

مهدی اکبری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: عصر شنبه پس از تماس شهروندان، مرکز اورژانس و پلیس با سامانه 125، درباره پیدا شدن جسدی در رودخانه بابلرود، محدوده پل موزیرج، بلافاصله تیم عملیاتی به محل اعزام و جسد از آب بیرون کشیده شد. بررسی های اولیه نشان می داد مدت زیادی از مرگ گذشته و جسد قابل شناسایی نبود. به این ترتیب جسد از آب خارج و پس از انجام بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متعلق به کودک 10 ساله گمشده است. بدین ترتیب جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات برای تعیین علت دقیق مرگ ادامه دارد.

کارآگاهان جنایی نیز تحقیقات خود را درباره اینکه آیا این پسر بچه به قتل رسیده یا بر اثر حادثه جان باخته است ادامه می دهند.