آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۵
اخبار کشور
۳

سردار وحیدی: پاکستان قول برخورد با تروریست ها را داده است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: با بیان اینکه تروریست ها منتظر پاسخ و پیامد های اقدامات خود باشند، تصریح کرد: دولت و ارتش پاکستان قول برخورد با تروریست ها را داده اند و ما منتظر اقدام جدی آنها هستیم.

سردار احمد وحیدی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه از شیطنت کشور های حامی تروریست نخواهیم گذشت، اظهار داشت: برخی کشور هایی که از تروریست ها در سوریه و عراق حمایت کردند، امروز اعمال تروریستی داخل کشور را هدایت می کنند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: همان طور که مشاهده کردید، کشور های حامی تروریست چقدر ناجوانمردانه یکی از اتباع خود را در ترکیه به قتل رساندند و ایران اسلامی به اقدامات این ها توجه داشته و آنها باید مراقب اعمال خود باشند.

وی با بیان اینکه تروریست ها منتظر پاسخ و پیامد های اقدامات خود باشند، تصریح کرد: دولت و ارتش پاکستان قول برخورد با تروریست ها را داده اند و ما منتظر اقدام جدی آنها هستیم.

سردار وحیدی درباره حضور مستشاران ایرانی در سوریه، تاکید کرد: تا زمانی که تروریست ها در این کشور هستند به درخواست دولت سوریه در آنجا حضور خواهیم داشت و به کسی ارتباطی ندارد.