آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۵
حوادث
۱۰

کشف 6000 کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف شش هزار کیلوگرم تریاک در شهرستان مهرستان خبر داد.

زاهدان- خبرنگار کیهان: سرتیپ محمد قنبری، گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر ورود کاروان مسلحانه مواد مخدر از مرز شرقی کشور به حوزه استحفاظی شهرستان«مهرستان» دست یافتند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب العبور، سرانجام غروب روز دوشنبه اعضاء شبکه قاچاق را که به صورت کاروانی در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از روستاهای منطقه «آشار» شهرستان «مهرستان» بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محورهای کوهستانی اعضای این کاروان مسلح در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

قنبری، با اشاره به هلاکت یکی از سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: در این عملیات نفس گیر که تا پاسی از شب ادامه داشت پس از پاکسازی منطقه علاوه بر کشف و ضبط مواد مخدر ذکر شده هفت دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد. سردار قنبری با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در کشور طی سال جاری بوده، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمانسوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.