آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*حامد امیری در پرتاب وزنه کلاس ادغامی F54/43 با رکورد 10.90 قهرمان تورنمنت بین المللی فزاع امارات شد.ورزشکار فرانسوی دوم و مختاری از ایران سوم شدند.امیری روزهای آینده در پرتاب دیسک و نیزه هم مسابقه دارد. وی چند هفته قبل از این رقابت ها تصادف کرده بود و با وجود مصدومیت راهی امارات شد.

*محمدعلی زمانی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته به سایت این فدراسیون گفت: برای گزینش نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا سال آینده، یک دوره مسابقه انتخابی در دو بخش کاتا(انفرادی و تیمی) و کومیته برگزار می شود.وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، زمان مسابقات بانوان روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه و رقابت های مردان روز جمعه 13 اریبهشت ماه خواهد بود.رئیس کمیته مسابقات گفت: شرکت در مسابقات آزاد است و ممانعتی برای حضور کاراته کاها وجود ندارد.

*محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: با توجه به زمان بندی ها، انتخابات کشتی، رزمی و والیبال را در برنامه داریم. هم کشتی کارش را انجام می دهد هم والیبال.طبق برنامه بعد از عید زمان برگزاری را اعلام خواهیم کرد و سعی می کنیم انتخابات را در بهار برگزار کنیم.