آرشیو پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۲
حوادث
۱۰

برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور، فتا و سازمان وظیفه عمومی

مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور، فتا و سازمان وظیفه عمومی و معاون بهداد ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان وظیفه عمومی، راهور، فتا و معاون بهداد ناجا، اظهار داشت: از زحمات همکاران که توانستند با تلاشی مضاعف به خوبی از عهده ماموریت ها برآیند و با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را در اجرای ماموریت ها داشته باشند، قدردانی می کنم.

سردار حسین اشتری افزود: امروز ناجا جزء سازمان های مورد اعتماد مردم عزیز کشورمان است که در نظرسنجی های صورت گرفته اعتماد مردم به ناجا افزایش پیدا کرده و بالاترین سرمایه ما نیز اعتماد مردم بزرگوار و شهیدپرور میهن اسلامی مان است.اشتری یادآور شد: سازمانی با این وسعت کار و پیچیدگی جرایمی که روز به روز صورت می گیرد باید از خلاقیت بالایی برخوردار باشد، یکی از دلایل این جابه جایی ها برای ایجاد تحول در کارها است.

وی ادامه داد: ناجا طی دوره های گذشته اثرات موثر این جابه جایی ها را تجربه کرده و هدف اصلی از این عمل نیز افزایش خدمت، رشد و تحرک در این مجموعه است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه فرآیند جابه جایی ها طی ماه ها بررسی از ظرفیت، توانمندی و تخصص افراد توسط بازرسی کل ناجا صورت می گیرد، افزود: هدف این است که به سمت جوان گرایی پیش رفته و میانگین سن خدمتی پایین بیاید، امیدواریم با فرآیند صورت گرفته در آینده شاهد کاهش حداقل میانگین سنی پنج ساله خدمتی باشیم. گفتنی است، در این مراسم سردار تقی مهری که تا پیش از این رئیس پلیس راهور ناجا بود به عنوان رئیس سازمان وظیفه عمومی، سردار کمال هادیان فر که پیش از این رئیس پلیس فتا ناجا بود به عنوان رئیس پلیس راهور، سرهنگ محمدرضا حسینی آباجلو به عنوان معاون بهداد ناجا و سردار وحید مجید به عنوان رئیس پلیس فتا ناجا معرفی شدند و از زحمات چندساله روسای پیشین سازمان وظیفه عمومی، فتا، راهور و معاون بهداد ناجا تقدیر به عمل آمد.