آرشیو شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ضمن تشکر از زحمات دو دوره ای حضرت آیت الله آملی لاریجانی در دستگاه قضایی -گرچه به خاطر برخی ضعف ها گلایه هم داریم- انتظار می رود با انتصاب آیت الله رئیسی که از افراد باتجربه دستگاه قضایی و از شاگردان شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر بهشتی است و با ورود قضات جوان تحول گرا و استفاده از تجارب قضات باسابقه، شاهد تحول اساسی و اجرای عدالت در این دستگاه مهم باشیم.

بوربور- ورامین

* واکاوی لایه های پنهان مطالب روزنامه های زنجیره ای توسط کیهان که هر روز در یک ستون جداگانه چاپ می شود کار مطبوعاتی ارزشمندی است. بابت این کار از شما تشکر می کنیم.

2907—0912

* هدف از مذاکرات هسته ای با 5+1 این بود که دیوار تحریم های ظالمانه غرب فرو ریزد اما با گذشت 3 سال از امضای برجام دیوار تحریم ها بلندتر و محکم تر از قبل شده است! چرا باید همچنان در چنین توافق پر هزینه ای بمانیم و شنونده سخنان تحکم آمیز مقامات پیمان شکن اروپایی باشیم؟

3767—0919

* می خواهم سوال بکنم اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی مرتب و مکرر اعلام می کند ایران به تعهداتش در برجام عمل می کند ولی از فواید برجام برخوردار نیستیم به چه درد می خورد. چرا بعضی ها خودشان را گول می زنند.

2274—0921

* اصلاح طلبان که مردم را در صورت روی کار آمدن نیروهای ارزشی می ترساندند حال خودشان کاملا به عقب برگشته اند و صف و کوپن اول انقلاب را زنده کرده اند.

7810—0937

* معاون اول ریاست جمهوری اگر قادر است در 5 دقیقه جواب منتقدین دولت را بدهد پس چرا از حضور در مناظره تلویزیونی برای روشن شدن حقایق طفره می رود. اگر ایشان به فکر معیشت مردم بود به صورت دستوری دلار 4200 تومانی را حراج نمی کرد تا امروز قیمت دلار به 13 هزار تومان برسد و مردم این قدر دچار مشکل بشوند.

9590—0914

* آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور چگونه می تواند در طول 5 دقیقه به تمام ناکارآمدی ها و ناتوانی این دولت که امثال ما را به خاک سیاه نشانده جواب بدهد. حقوق یک میلیون و 200 هزار تومانی بنده بعد از 30 سال کار با حقوق، تسهیلات و مزایای ایشان چگونه قابل مقایسه است؟!

8497—0913

* انفعال و بی عملی دولت در سیاست خارجی به جایی رسیده که به جای طلبکار شدن ما از فرانسه بابت پناه دادن به کشمیری منافق تروریست اول انقلاب حال دولت فرانسه بی شرمانه بابت کشته شدن این منافق در خود اروپا از ما طلبکار شده است!

0220—0935

* عباس عبدی که همفکرانش می گفتند خسارت تاخیر در تصویب برجام روزانه صد میلیون دلار است لطفا درآمد صدها میلیاردی حاصل از برجام را محاسبه کنند و بگویند چه کردند این همه درآمد را؟! به جای عذرخواهی از ملت همان رویه را برای تصویب FATF در پیش گرفته اند؟!شرم و حیا هم چیز خوبی است.

8902—0914

* بعضی از دولتمردان اصلاح طلب غرب گرا گفته اند اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح چهارگانه FATFرا رد کند باید تبعات آن را هم بپذیرد عرض می کنیم مگر دولت و دولتی ها تبعات برجام و قرارداد خسارت بار کرسنت را پذیرفتند که حال دیگران را تهدید می کنند.

2274—0912

* آقای ظریف نیازی نیست که هر روز مواضع تان را در مورد FATF تکرار کنید، اجازه بدهید دیگر قوه عاقله کشور و دستگاه های قانونی نظر نهایی را اعلام کنند.

3152—021

* هیچ بعید نیست افزایش قیمت مایحتاج روزمره مردم ساختگی و به منظور تحت فشار قرار دادن اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب لوایح چهارگانه FATFباشد.

9087—0901

* روزنامه های زنجیره ای بنا بر ماموریتی که برای آنان تعریف شده مثل دوران برجام خط فریب افکار عمومی را بازی می کنند و رفع مشکلات اقتصادی جامعه را به تصویب لوایح چهارگانه و خانمانسوز FATF ارتباط می دهند. بنویسید بیش از این آب به آسیاب دشمن نریزید. آن همه دروغ که خودتان گفتید بزک برجام بود بس نبود؟

نیک نام

* ایستگاه پایانی دروغ، سرویس های اطلاعاتی همه کشورهای ظالم غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه را در بهت فرو برده و مخفیانه دنبال رصد نیروهای خود هستند که نکند سربازان گمنام امام زمان (عج) به آنها هم نفوذ کرده باشند؟

وحیدی

* از فلاکت و بدبختی دشمنان ملت ایران مثل آمریکا همین بس که پول مالیات مردم خود را برای امثال محمدحسینی دلقک و یا «زم» تلف می کنند و ابله تر از آنها کسانی هستند که دلشان را به وعده های پوچ این ها خوش کرده اند؟!

دشتی

* مستند «ایستگاه پایانی دروغ» باعث شد هیمنه دشمنان با افشای ماهیت دلقک هایی چون «زم» به هم بریزد. واقعا دشمنان ما از احمق ها هستند که برای چنین افرادی این گونه هزینه می کنند. دشمنان باید دانسته باشند با این دلقک ها راه به جایی نمی برند اگر تحریم هم کمی اثر گذاشته با اجرای اقتصاد مقاومتی و ورود مدیران جهادی ان شاءا... در این کار زار هم دشمن شکست خواهد خورد. از سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم که این هدیه را به ملت تقدیم و دشمنان را مفتضح کردند.

3492—0919

* از مسئولان وزارت آموزش و پرورش درخواست می کنم صادقانه با ملت رفتار نمایند نه اینکه به ظاهر از اجرای فرمان رهبری در مورد جوانان دم بزنیم و عده ای پنهانی به اجرای سند خفت بار 2030 مشغول باشند. بخشی از جوانان کشور را بیکاری، اعتیاد و اینترنت به فساد می کشد و بخشی را هم تلاش اجزائی از دولت با اجرای این سند.

8313—0919

* رئیس جمهور از یک طرف می خواهد نیروهای مسلح با به دست گرفتن پروژه های بزرگ او را از مخمصه ناتوانی های کنونی نجات دهند و از طرفی تا زنجیره ای ها فشار بر دولت می آورند اعلام می کند که این نیروها باید به پادگان ها برگردند. کار را به دست چنین آدم هایی داده ایم!

3827—-0912

* وزارت جهاد کشاورزی اگر جهادی عمل می کرد امروز کشور با بحران گوشت مواجه نمی شد. بی توجهی مسئولان باعث تعطیلی واحدهای تولید گوشت مرغوب و مقرون به صرفه مثل شترمرغ و... در کشور شد آنها با کمترین علوفه بیشترین تولید گوشت قرمز را داشتند!

گروسی

* کسانی که مانع فیلتر شدن شبکه های فاسد و جهنمی می شوند مسئول انحرافات جوانانی هستند که از این طریق ضربه می خورند. آنها باید فردا پاسخگو باشند.

یک هم وطن گرمساری

* دولت گندم وارداتی را با قیمت بالا خریداری می کند ولی حاضر نیست نرخ خرید تضمینی گندم را در حد صرفه کشاورزان کشور بالا ببرد. آیا این کار دولت عجیب نیست؟

8853—0921

* ماه ها کشتی های چینی در دریای عمان حضوری غیرقانونی داشتند آن وقت رئیس شیلات منکر حضور کشتی های چینی می شد تا اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داد صیادان بومی رسید.

1385—021

* متاسفانه عده ای از افراد متمول در مراکز استان ها و شهرها اقدام به ساخت و ساز در روستاها می نمایند(ییلاق و قشلاق می کنند) و فرهنگ منحط خود را با بدپوششی و اسراف در خورد و خوراک و... به روستاها نیز منتقل می کنند. باید دستگاه های نظارتی تدبیری نمایند.

مرادی چناری