آرشیو شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۳
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

به یاد شهید «مجید مجیدی فر»

چه خوب که در این راه قدم گذاردم

شهید «مجید مجیدی فر» 22 اردیبهشت ماه 1340 در تهران چشم به جهان گشود. پس از پیروزی انقلاب فعالیت های فرهنگی خود را در تئاترهای مذهبی و عقیدتی دنبال کرد.

پس از حمله عراق به خاک کشورمان، به لباس مقدس سربازی ملبس شد. تا بدین وسیله به دفاع از مرز و بوم وطن اسلامی بپردازد. یک سال و اندی از خدمت سربازی را سپری نموده بود، که درعملیات فتح المبین در تنگه رقابیه جان پاک خود را نثار اسلام کرد، و با اهداء خون خویش راه را برای آزاد سازی خرمشهر هموارکرد.

بخشی از وصیت نامه شهید: چه خوب که در این راه قدم گذاردم، حال با شیون و ناله اجرم را کم نکنید. پدر زحمتکش و بزرگوارم: امیدوارم که هدیه ای را که خدا نزد شما به رسم امانت گذاشته بود، با خلوص نیت به پیشگاهش تقدیم کنید و ازاین بابت نگرانی نداشته باشید. ...صبور باش و زحماتت را حلالم کن، هیچگاه پسر خلفی برایت نبوده ام، ولی امیدوارم با این کارم خدمت کوچکی به جامعه انقلابی و اسلامی که شما نیز جزء آن هستید کرده باشم. «عمرت چه دو صد بود، چه سیصد، چه هزار، زین کهنه سرا برون برندت ناچار»

برادران ارجمندم: در دنیا راه تقوا را پیشه کنید. که همانا بهتر است. چه بهتر که در راه خلق و خدا و اسلام بروید و چیزی را که خدا بالاخره خواهد گرفت، به نزدش هدیه کنید.