آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۶
اخبار کشور
۱۱

گردهمایی طلاب مشهدی در اعتراض به وضعیت اداره اقتصاد کشور

300 نفر از طلاب مشهدی شامگاه یکشنبه در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در یکی از مساجد مشهد گردهم آمدند و بر لزوم رسیدگی شرایط اقتصادی کشور با اتکا به مدیریت انقلابی و جهادی و نیز بر لزوم استفاده نکردن از مدیران اشرافی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، مسئول بسیج طلاب خراسان رضوی در این مراسم گفت: گاهی برخی از افرد تا اطلاعیه و پیامک نسبت به تجمع های اعتراضی در جهت رسیدگی به وضعیت معیشت مردم دریافت می کنند، فریاد «وا اسلاما» سر می دهند و تجمع را علیه مصلحت اسلام و انقلاب می دانند.

حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع اظهار کرد: چه کسی گفته با این جلسات انسجام ملی به هم می ریزد؟ چه کسی گفته ما نباید در جهت حمایت از مردم جمع شویم و مطالبه گری کنیم و چرا باید مسئولان با برخی از عملکردهای نادرست دچار خمودگی شوند؟

وی افزود: باید بر سر کسانی که به بهانه های مختلف می خواهند در کشور اختلاف ایجاد کنند و بین مردم و نهادهای مختلف و دسته های اسلامی انقلابی اختلاف به وجود بیاورند، فریاد وااسلاما سرداد و این جلسه مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه نهی ازمنکر در حوزه دولت به معنای مشارکت مردم در تصحیح حکومت است، به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص عملکرد انقلابی طلاب اشاره و اظهار کرد: ایشان بارها فرموده اند که طلاب و حوزه ها باید انقلابی بمانند و حتی مرجع و طلبه غیرانقلابی به درد انقلاب نمی خورد، به همین جهت طلاب باید خط مقدم دشمن شناس باشند.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی، به لزوم تفکیک بین مسئولان خائن و خادم انقلاب اسلامی تاکید و اظهار کرد: برای دشمن چپ و راست اهمیتی ندارد، اصلاح طلب و اصولگرا مهم نیست، اما وقتی مشکلی را در همان جریان می بیند تمام مشکلات را برای ناکارآمدی نظام می نویسند.

نیک بین رئیس مجمع طلاب انقلابی خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دین با خوی اشرافیت مخالف است، گفت: ما از اینکه مسئولان وضعشان خوب باشد بدمان نمی آید اما از اینکه مسئولی در لباس اشرافیگیری حرف از مردم بزند مشکل داریم؛ چرا که این مسئول در زمان مشکلات نمی تواند حرف مردم را بشنود و بفهمد.