آرشیو پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۸۴
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

توصیه هایی برای پدر و مادران آماتور - 2

جنایت و حماقت بشری!

پوریا عالمی

نکته ای که باید خودتان را برایش آماده کنید این است که ما ایرانیان ول کن قضیه نیستیم و تا ابد نظرات کارشناسی مان را توی چشم دیگران می کنیم.

در دومین قدم، ما - میدون و سوفیا - درباره به دنیاآوردن بچه به شما توصیه می کنیم.

ببینید به دلایل فراوانی، از جمله هوای آلوده و... همه به شما توصیه خواهند کرد که بچه تان را ببرید و بیرون از ایران به دنیا بیاورید.

اطرافیانتان به شما ثابت خواهند کرد بزرگ ترین حماقت بشری، بچه زاییدن و بزرگ ترین جنایت بشری، بچه در اینجا زاییدن است!

آنها به شما ثابت خواهند کرد بچه ای که در این شرایط در اینجا متولد شود، حتما بدبخت خواهد شد و شما مسئول بدبختی او هستید و او وقتی بزرگ شد و فهمید چه ظلمی در حقش کرده اید، در صورت شما بزاق غنی شده خواهد انداخت.

حالا شما هی استدلال کنید که استادا! دانشمندا! ما خودمان اینجا به دنیا آمده ایم و حالا ممکن است نیکول کیدمن و لئوناردو دی کاپریو از کار درنیامده باشیم، ولی بالاغیرتا احمدی نژاد و رفقا هم نشدیم و حدودا عاقبت به خیر هستیم!

اطرافیان شما توی سر شما خواهند زد که این کشور در حق نخبه هاش جفا می کند و همه نخبه ها از بین رفته اند یا رفته اند ناسا کار می کنند!

که در این مرحله کافی است شما به این اساتید یادآوری کنید خودشان هیچ عسلی (عسل: محصول دبلیو- سی زنبور) هم نشده اند.

آنها ممکن است به شما بگویند به دلیل رسالت تاریخی شان مانده اند تا مردم را نجات دهند! اینجا دقیقا همان جایی است که باید آب پاکی را بریزید روی دست این اساتید تا آب ببردشان و خلاص!

شنبه بیشتر توضیح و توصیه ارائه خواهیم داد.

میدون و سوفیا (پدر و مادر توصیه ایران)