آرشیو چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۱
زندگی: سلامت
۱۴
تندرستی هوشمند

نرم افزارهای همراه مخصوص خواب آلوها!

فصل بهار برای خیلی ها مساوی است با خواب آلودگی و به همین دلیل هم صبح زود بیدار شدن از جمله سخت ترین کارهای دنیاست. اگر شما هم جزو این افراد هستید خبر خوبی برایتان داریم؛ فناوری به کمک شما آمده و می توانید از برنامه هایی در تلفن همراه هوشمندتان کمک بگیرید که می توانند شما را از خواب بیدار کنند!

نرم افزار همراه I'm UP Alarm یکی از بهترین هاست و بیشتر به درد کسانی می خورد که صبح ها راحت از خواب بیدار نمی شوند. این برنامه سر ساعت مقرر زنگ می زند ولی فرد برای رها شدن از صدای زنگ آن باید سراغ کدهای کیوآرکد

(QR Code) که در دیگر اتاق ها کار گذاشته، برود و آنها را اسکن کند. بنابراین شما را وادار به برخاستن از تختخواب می کند و خواب از سرتان می پراند چون تا زمانی که کد را با تلفن تان اسکن نکنید صدای زنگ آن قطع نمی شود. این کدهای هدف را می توانید به راحتی در وسایل مختلفی جاسازی کنید؛ مثل یک فنجان، یک قاب عکس یا حتی میز ناهارخوری.

برنامه کاربردی دیگر Shake-It-Alarm است که در زمان پخش آلارم کاربر را مجبور می کند گوشی را به صورت فیزیکی تکان دهد تا این که صدای پخش شده قطع شود. این موضوع باعث می شود کمی تحرک داشته باشید و راحت تر از تختخواب بلند شوید. علاوه بر این، نرم افزار زمانی که هشدار را نشنوید یا نادیده بگیرید یک پیامک به یکی از آشنایانتان که از قبل در اپ معرفی کردید، ارسال می کند تا به شما زنگ بزند. برنامه I-cant-wake-up نیز از جمله پرطرفدارترین هاست و شما به کمک آن مجبورید سر ساعتی که مشخص کرده اید از خواب بیدار شوید، چون برای قطع کردن صدای دستگاه لازم است هشت پازل موجود در برنامه را حل کنید وگرنه گوشی تان دست از سروصدا کردن برنمی دارد. Puzzle-Alarm-Clock هم مشابه همین برنامه است با محیطی متفاوت تر. نرم افزار. SleepBotSleep as Android اما فراتر از برنامه بیدار کردن از خواب است، چون خواب شما را تحت نظر می گیرد و بعد از بیدار شدن می توانید تمام حرکات خود را در حین خواب مشاهده کنید. علاوه بر این صداهای بسیار آرامش بخشی در این برنامه وجود دارد که باعث می شود هرچه بهتر و سریع تر از خواب بیدار شوید.