آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۶
ورزش
۴

فوتبال ایران

گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتری شدند

در پایان هفته 33 لیگ دسته اول، گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کردند تا گرمای این رقابتها فروکش کند.

با کناره گیری نفت تهران و سیاه جامگان مشهد، دو تیمی که فصل قبل از لیگ برتر راهی لیگ دسته اول شده بودند، تمامی بازیهای این تیمها به سود حریفان اعلام شد و به این ترتیب پرونده بازی شاهین شهرداری بوشهر با بازی دیروز بسته شد.

دیروز گل گهر در زمین خود مقابل شهرداری ماهشهر به برتری یک بر صفر رسید و 55 امتیازی شد، شاهین شهرداری بوشهر مقابل سرخپوشان پاکدشت به برتری یک بر صفر رسید و 54 امتیازی شد و گل ریحان البرز در حساسترین مقطع فصل مقابل شهرداری تبریز با یک گل شکست خورد تا 48 امتیازی باقی بماند و از صعود بازبماند. به این ترتیب 3 امتیاز هفته آخر هیچ گرهی از کار این تیم باز نمی کند.

پروین بالای سر استاد

علی پروین، پیشکسوت محبوب فوتبال ایران به عیادت حسن حبیبی، پیشکسوت خوشنام و سرمایه فوتبال ایران رفت. پروین در دیدار با حبیبی گفت: ده سال افتخار این را داشتم که شاگرد آقای حبیبی بودم. ان شاءا... خدا به ایشان سلامتی بدهد تا هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شوند. ایشان شاگرد زیاد دارند. همه فوتبالیست های مملکت شاگرد ایشان هستند.

حبیبی نیز پس از اظهارات پروین، یادآور شد با این که به کسی نگفته ولی بیمارستان همیشه شلوغ بوده است. خوشحالی من از این است بچه هایی که با من بودند، همه به دیدنم آمدند.

حسن حبیبی چند روز پیش به علت کسالت در بیمارستان پارس تهران بستری شد.

جلسه هیات مدیره پرسپولیس

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز دور هم جمع خواهند شد تا در خصوص مسائل جاری و بخصوص مالی تصمیم گیری کنند.این جلسه امروز در دفتر باشگاه برگزار می شود.

در جلسه آخری که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند قرار بود در مورد اسپانسر این باشگاه هم بحث و بررسی صورت بگیرد؛ اما حضور برانکو موجب شد بحث به مسائل دیگری از جمله بدهی باشگاه به سرمربی کشیده شود.