آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۹
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تفتازان پزشک متخصص ندارد: در بسیاری از مناطق محروم کشور که پزشک متخصص ندارند، بیماران باید مسافتی طولانی را از روستا تا شهر طی کنند و مشکلات فراوانی را برای درمان بیماری تحمل کنند؛ برای نمونه روستای تفتازان که در فاصله 54 کیلومتری شمال غربی شیروان در خراسان شمالی واقع است، از شمال به روستای باغ و از جنوب به روستای سولدی و از شرق به آق قلعه و از غرب به روستای زو محدود می شود، پزشک متخصص ندارد. مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجبار ی کردن اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم، ساکنان این گونه روستاها را دریابند.

امیرعلی رشیدی

آزمون زبان انگلیسی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، باید در اردیبهشت 98 برای داوطلبان آزمون دکترا برگزار می شد، ناگهان به بعد ماه رمضان موکول شد! یعنی به بعد مصاحبه دکترا! در مصاحبه هر کس گواهی قبولی زبان انگلیسی ارائه کند، هشت امتیاز دارد. گناه دختر من که آزمون زبان ناگهان به بعد ماه رمضان یعنی بعد مصاحبه افتاده، چیست که حقش ضایع می شود. باید این هشت امتیاز به این داوطلبان هم داده شود. کسانی که قبلا آزمون انگلیسی داده اند، چرا با هشت امتیاز در مصاحبه جلو می افتند؟! دخترم چقدر برای آزمون انگلیسی زحمت کشید و من بازنشسته هم برای کلاس های انگلیسی او هزینه کردم! همه به باد رفت!

یک مخاطب

اعتراض به جریمه های رانندگی: مدتی است دوربین های نصب شده در تهران و جریمه هایی که درباره زوج و فرد خودروها اعمال می شود، اعتراض رانندگان را به همراه دارد. به دلیل اینکه با جریمه خودروها ظاهرا شهرداری هم ذی نفع است و مبلغی به حساب شهرداری می رود؛ بنابراین از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.

یک مخاطب

درخواست از بانک مرکزی: دریافت پول از عابربانک ها روزانه فقط 200 هزار تومان است. از مسئولان بانک مرکزی تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا مردم بتوانند مبلغ بیشتری دریافت کنند.

علیرضا برنا