آرشیو یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۸۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* آنانی که بر طبل سازش می کوبند دیدند که انفجارات الفجیره، حمله پهپادی انصارالله به تاسیسات آرامکو عربستان چگونه پدرخوانده تروریست ها را از گنده گویی و سخنان تهدیدآمیز بازداشت.

رازی

* مردم دیگر از سایه جنگ علیه استکبار جهانی به رهبری آمریکا نمی ترسند و می دانند که هراس افکنی آن عده ای که سعی دارند مردم را از سایه جنگ بترسانند برای منافع خودشان است و نه منافع ملی.

5098—021

* انصارالله گفته است پاسخ حملات وحشیانه آل سعود را در ریاض و ابوظبی خواهیم داد و کیهان آن را تیتر خودکرده است. امیدوارم منتقدان به این تیتر مفهوم نقل قول کردن را به درستی بدانند و دوباره مثل ماجرای دبی و... خواستار توقیف کیهان نشوند!

9891—0918

* بهترین خرما از کشاورز زحمتکش کیلویی 1500 تومان توسط وزارت جهاد کشاورزی خریداری شده و حال همان خرما در بسته های 800 گرمی به 25 هزار تومان فروخته می شود کجای این کار به ترامپ احمق و تحریم مربوط است؟!

طاهری

* مردم در این 30 روز ماه مبارک رمضان نیاز مبرم به مصرف خرما دارند وعده رئیس انجمن خرما در کشور مبنی بر کاهش قیمت خرما در آینده به منزله نوش دارو بعد از مرگ سهراب می باشد.

2826—0913

* هر گاه ایران خودرو اعلام کرد که ثبت نام می کند با اعضای خانواده تمام تلاش خویش را بکار می گیریم تا ثبت نام کنیم ولی موفق نمی شویم؟! آیا این نحوه ثبت نام نمایشی نوعی سرکار گذاشتن مردم نیست؟ چرا هیچ نظارتی بر تخلفات عدیده مدیران خودروسازی نمی شود؟ متخلفین را به دادگاه معرفی کنید.

حسینی

* چرا نمایندگان مجلس که منتخب مردم هستند نسبت به گرانی افسارگسیخته در بازار، تخلفات خودروسازان داخلی و... عکس العمل نشان نمی دهند؟ مگر حضور نمایندگان در مجلس برای پیگیری مطالبات مردم از دولت و... نیست؟

2280—021

* قرار بود با فروش فوری خودرو دست دلالان از بازار کوتاه شود که به دلیل عدم شفافیت در نحوه فروش و تعداد خودروها، چنین نشده است.

3645—051

* مشتریان ناراضی از 2 خودروساز داخلی آن قدر زیاد هستند که قوه قضائیه می تواند برای رسیدگی به این پرونده ها ورود پیدا کند و شرایطی را فراهم آورد که با رفتن مدیران فعلی، مدیران بعدی بتوانند انقلابی در صنعت خودروسازی کشور ایجاد کنند.

1700—0936

* چند سالی هست که مدام خبر مالیات بر خانه های خالی منتشر می شود اما در عمل هیچ اقدامی در عملیاتی کردن آن صورت نمی پذیرد، امیدوارم این بار برای احقاق حقوق همه مردم به خصوص مستاجران اقدامی جدی صورت پذیرد.

7472—021

* زمین های کشاورزی شهر چمستان توسط سودجویان و دلالان به مسکونی شدن در حال تغییر کاربری است اگر مسئولین مربوطه نسبت به این موضوع بی توجه باشند تا کمتر از 3 سال آینده، در این منطقه دیگر زمین کشاورزی وجود نخواهد داشت.

3521—0910

* با گذشت بیش از 43 روز از شروع سال جاری چرا احکام فرهنگیان بازنشسته صادر نشده است؟!

یک فرهنگی از دامغان

* با وجود تولید فراوان لاستیک خودرو در داخل کشور چرا شرکت های تولیدکننده فروشگاهی برای عرضه محصولات خود ندارند؟ در بازار هر فروشنده یک قیمت روی جنس گذاشته و دولت هم تماشا می کند.

9547—-0912

* آقای نوبخت اعلام می کند که مطالبات فرهنگیان واریز شد! از 6 ماه طلب سال قبل فرهنگیان، در این تورم و گرانی تنها 2 ماه را واریز کرده اند. مدیریت کاربلدها باعث شده که هر ماه با دریافت وام باید زندگی خویش را تامین کنیم؟! آیا خودشان هم این گونه حقوق می گیرند؟!

8649—-0917

* چرا روغن کامیون ها طی یک هفته از 150 هزار تومان به 250 هزار تومان افزایش یافت؟! این روغن ها که وارداتی نیستند. این هم به علت تحریم است یا بی تدبیری های مداوم دولتمردان؟!

صادقی

* در تاریخ 14 اردیبهشت در مدرسه... شهرری معلم در کلاس چهارم ابتدایی بچه ها را تشویق به رقص می کند و فیلم آن را هم در فضای مجازی منتشر می کند! وقتی والدین به آموزش و پرورش شکایت می کنند می گویند صبور باشید حل می شود؟! در حالی که طی قریب به 10 روز از ماجرا گذشته هیچ واکنش و عکس العملی دیده نشده است. به همین خاطر برخی والدین بچه های خود را از این مدرسه خارج کردند. پس از آن آهنگ و قیافه بچه ها از معلم پرسیده بودند: سکسی یعنی چه؟ این خیانت به بچه های معصوم مستحق شدیدترین برخوردهاست.

3075—0919

* نام مدرسه در تحریریه کیهان محفوظ است.

* به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری توصیه می شود حرمت شکنی را کنار گذاشته و شان و مقام عالی خویش را آلوده به سیاسی کاری نکنند. چرا باید فتنه گرانی که دستشان به خون دهها بسیجی در فتنه 88 آلوده شده به جلسه مهمانی افطار ایشان دعوت شوند و با این جماعت برانداز به خوش وبش بپردازند؟

نیک نام از قم

* تبعیض و فقر در سیستان باعث فراگیر شدن خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه منوجان شده است. به داد مردم این منطقه برسید.

2914—0990

* چندی قبل علاوه بر معلولیت به بیماری برونشیت و سپس به بیماری فتق ناشی از سرفه های مکرر گرفتار شدم که با هزینه های سرسام آور روبرو شدم آن هم با حقوق 160 هزار تومانی بهزیستی؟! وقتی به اداره بهزیستی رفتم گفتند باید چند ماه انتظار بکشید! آخر من مریض، معلول، مقروض و... چگونه می توانم چندین ماه انتظار بکشم. در صورت امکان از اداره بهزیستی اصفهان و کاشان بخواهید که این مشکل مرا حل کنند.

علی اکبر عامری شهرابی