آرشیو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۰
حوادث
۱۰

کارشکنی برخی شرکت های عراقی برای ارائه ویزا

استاندار خوزستان گفت: برخی از شرکت هایی که با کنسولگری عراق برای ارائه ویزا ارتباط دارند مبالغ زیادی از مردم دریافت می کنند که این مسئله با وزارت خارجه در میان گذاشته می شود.

به گزارش تسنیم ، غلامرضا شریعتی ، در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) که در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اعلام رایگان بودن ویزای عراق پیش بینی می شود بیش از سه میلیون و 500 هزار نفر در اربعین امسال عازم کربلا شوند.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت باید برای معضل شرکت های عراقی که برای ارائه ویزا کارشکنی می کنند گزارشی تهیه کند تا براساس آن نامه ای به وزارت خارجه ارسال و فساد این شرکت ها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه برای حجم بالای تردد زائران باید امکاناتی در مرزها ایجاد شود، افزود: اداره کل راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب، برق، مخابرات باید زیرساخت های لازم را فراهم کرده تا آمادگی لازم وجود داشته و ما سریع تر از سال های قبل به استقبال زائران برویم.

وی گفت: زیرساخت های راهیان نور نیز می تواند در اربعین به ما کمک کند و لازم است فرمانداران محترم این موضوع را پیگیری کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.