آرشیو شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۲
ورزشی
۱۵

پیروزی قاطع ایران با هیاهوی هواداران ارومیه

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت های 2019 در سالن مملو از جمعیت غدیر ارومیه از ساعت 18:30 به مصاف کانادا رفت. شاگردان ایگور کولاکوویچ که از 2 هفته ابتدایی لیگ ملت ها 5 برد از 6 بازی کسب کردند و جزو مدعیان قرار دارند، دیروز با تمام قوا و با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه ای برابر کانادا به میدان رفتند. کولاکوویچ تیمش را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیر غفور، پوریا فیاضی، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) وارد زمین کرد.

در ست نخست سرویس های بازیکنان ایران باعث شد تا کانادایی ها در دریافت ها دچار مشکل شوند و این موضوع باعث شد تیم ملی ست اول را 25-15 پیروز شود. در ست دوم هم سرویس های خوب بازیکنان ادامه داشت و علاوه بر این آبشارهای خوب امیر غفور و میلاد عبادی پور ایران را در این ست هم برنده کرد تا ست دوم با حساب 26-24 به سود شاگردان کولاکوویچ به اتمام برسد. در ست سوم هم دفاع و سرویس بازیکنان باعث برتری تیم ملی شد و در نهایت تیم ملی ست سوم را هم با وجود حمایت های هواداران با پیروزی 25-16 تمام کرد و شاگردان کولاکوویچ با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند و 3 امتیاز این بازی را از آن خود کردند.

دیدار تیم های ملی روسیه و لهستان نیز در ساعت 15:30 برگزار شد که روس ها موفق شدند با نتیجه 3 بر یک لهستان را شکست دهند. تیم ملی امروز (شنبه) در ساعت 18:30 به مصاف لهستان خواهد رفت.