آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۹
ورزشی
۹

اتفاقات عجیب در دوومیدانی؛ حواس وزارت و کمیته ملی المپیک کجاست؟!

مربیان دوومیدانی که عازم مسابقات برون مرزی شدند مدعی هستند که فدراسیون از آنها تعهد گرفته که در قبال پاداش وزارت ورزش ادعایی نداشته باشند.

برخی مربیان دوومیدانی مدعی شدند که فدراسیون دوومیدانی در اقدامی عجیب از مربیانی که همراه ورزشکاران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند تعهد می گیرد که هیچ ادعایی درخصوص پاداشی که وزارت ورزش برای آنها قائل است نداشته باشند.

محسن ربانی مربی و عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در مورد این موضوع اظهار کرد: سال گذشته دو روز قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قطر، فدراسیون نامه ای به ما داد که امضا کنیم. متن آن نامه این بود که هیچ ادعایی در قبال سکه هایی که رئیس جمهور در تجلیل از مدال آوران می دهد نداشته باشیم. البته من و هادی سپهرزاد این نامه را امضا نکردیم، من و سپهرزاد در آن مسابقات ورزشکار داشتیم که ورزشکار سپهرزاد مدال هم گرفت. چرا باید امضا می کردیم؟ همین تعهد را از مربی هایی که به مسابقات نوجوانان آسیا هنگ کنگ رفته بودند نیز گرفته بودند. این اتفاق در حالی رخ داده که اخیرا مسئولان فدراسیون دوومیدانی اعلام کردند قرار شده پاداش مربیان در بازی های آسیایی جاکارتا به رئیس، دبیر و سخنگوی فدراسیون دوومیدانی نیز تعلق گیرد. معلوم نیست در فدراسیون دوومیدانی چه خبر است، مجید کیهانی که روزگاری با وعده جذب اسپانسر مالی بزرگ برای فدراسیون و حل کردن مشکلات مالی در انتخابات دوومیدانی رای آورد حالا به پاداش مربیان زحمت کش این رشته ورزشی هم رحم نمی کند! مربیانی که شب و روز برای موفقیت شاگردان خود زحمت می کشند و دریافتی شان در این ورزش بسیار کمتر از مدیرانی است که سابقه و پیشینه ای در رشته های ورزشی ندارند ولی از بد روزگار برای مربیان و ورزشکاران تصمیم گیر شده اند. انتظار می رود وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به اتفاقات فدراسیون دوومیدانی ورود کنند و اجازه ندهند عده ای با اعصاب و روان مربیان زحمت کش بازی کنند.