آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۹
ورزشی
۹

اخبار ورزش جهان

لمپارد و دروگبا در یک قدمی نیمکت چلسی ساری در راه یوونتوس !؟

رسانه های انگلیسی از نزدیک شدن لمپارد و دروگبا به نیمکت مربیگری چلسی خبر دادند.

از چند روز گذشته صحبت هایی مبنی بر مربیگری فرانک لمپارد برای آبی های لندن در رسانه ها مطرح شد. روز گذشته اسکای اسپورت در خبری مدعی شد که باشگاه دربی کانتی برای آزاد سازی لمپارد 4 میلیون پوند طلب کرده است. دیروز سان انگلیس عنوان کرد که لمپارد برای کادر فنی خود از سران باشگاه چلسی «دیدیه دروگبا» را درخواست کرده و علاقه دارد تا ستاره سابق استمفوردبریج در کنار او به هدایت آبی ها مشغول شود.

با داغ شدن این شایعات، موضوع انتقال ساری به یوونتوس نیز جدی تر می شود. با رفتن آلگری رسانه های اروپایی از گزینه هایی چون ساری یا گواردیولا روی نیمکت بیانکونری صحبت می کنند و باید دید چه کسی هدایت یاران رونالدو را برعهده خواهد گرفت.

غول های فوتبال اروپا به دنبال جذب مروارید سیاه

غول های فوتبال اروپا به دنبال جذب نیکولاس په په ستاره ارزشمند لیل فرانسه هستند.

نیکلاس په په وینگر ساحل عاجی تیم فوتبال لیل، با عملکرد درخشانی که از خود در لوشامپیونه ثبت کرده است، چشم ها را خیره کرده و تیم های متعدد و متمول قاره سبز به دنبال در اختیار گرفتن این وینگر هستند.

بر این اساس تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، لیورپول، پاری سن ژرمن، اینترمیلان، آرسنال و منچستر یونایتد عملکرد این بازیکن را زیر نظر دارند و خواهان این ستاره شده اند.در این میان گفته می شود بایرن مونیخ شانس بالایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارزشمند دارد و پیشنهاد 70 میلیون پوند برای این وینگر ارائه داده است.