آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۰
شهرستان ها
۷

حاجی دلیگانی: فرایند واگذا ری پتروشیمی اصفهان نادرست بود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که حکم قطعی قضایی مشخص نشود، هیچ گونه تغییری در سیستم هیئت مدیره و اداره پتروشیمی اصفهان نباید اتفاق بیفتد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به حضور در پتروشیمی اصفهان و بررسی مشکلات این واحد صنعتی، اظهار داشت: پتروشیمی اصفهان یکی از واحدهایی است که شرایط آن در واگذاری ها جای بحث دارد و در حال حاضر آنچه این مجموعه را تهدید می کند مربوط به همان شروع واگذاری توسط سازمان تامین اجتماعی است که در یک فرآیند نادرست به جاهایی رسیده که منجر به تشکیل پرونده و اقدامات قضایی شده است.

وی افزود: با حضور در پتروشیمی ضمن اعلام حمایت از کارگران، مهندسان و تکنسین ها به دلیل اینکه پتروشیمی اصفهان به عنوان واحدی تاثیرگذار در اقتصاد کشور و تولید مطرح است، یکی از اهداف حضور در پتروشیمی اصفهان، حفظ اشتغال بود و از طرفی هم اکثریت هیئت مدیره انسان هایی با انگیزه و سالم هستند که برای حفظ مجموعه پتروشیمی حضورشان را مغتنم می شماریم.

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که حکم قطعی قضایی مشخص نشود، هیچ گونه تغییری در سیستم هیئت مدیره و اداره پتروشیمی اصفهان نباید اتفاق بیافتد زیرا می تواند سم مهلکی باشد.