آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* خداوند متعال را شاکریم که نعمت ولایت فقیه را به ملت ایران ارزانی داشت. حضرت امام خامنه ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اوج صلابت و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را به جهان نشان دادند. سخنان معظم له مرزهای جغرافیایی را درنوردید و باعث شور و نشاط نه تنها ملت ایران، بلکه همه حق جویان جهان شد!

فرخی و نوربخش

* مادام که سایه پربرکت رهبر معظم انقلاب و بصیرت و روحیه انقلابی مردم پشتیبان ولی فقیه را در جامعه داریم نه جنگ و نه فتنه هیچ کدام کوچک ترین گزندی به نظام اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه موجب حذف خود فتنه انگیزان خواهد شد.

7097—0921

* به عنوان یک جانباز شیمیایی اندک رمقی که در بدن دارم را حاضرم نثار رهبر عزیزم بنمایم اگر مرا لایق بدانند. صلابت و اقتداری که در برابر استکبار جهانی بروز دادند مایه عزت و سرافرازی همه ما بود.

نوروزی- اسدآباد

* جواب شجاعانه و حکیمانه رهبر شجاع و حکیم انقلاب به پیام فرستاده ژاپنی رئیس جمهور آمریکا تحقق همان وعده داده شده حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بود که فرموده بودند ما آمریکا را زیرپا می گذاریم. امیدواریم دولتمردان ما به ویژه آقای رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان از این شجاعت درس بگیرند و منافع ملی کشور را پیش ببرند.

علیمردانی

* امام خمینی(ره) با نامه به گورباچف زنگ پایان کمونیسم را نواخت و امام خامنه ای هم با پاسخ ندادن و بی اعتنایی به ترامپ، زنگ پایان هژمونی ابرقدرت پوشالی آمریکا را به صدا درآوردند.

0700—0901

* کسانی که مدعی بلد بودن زبان دنیا هستند از رهبر حسینی مان یاد بگیرند وقتی یک بچه گستاخ یعنی وزیر خارجه آلمان از غرب آمد او را به حضور نپذیرفتند ولی نخست وزیر ژاپن وقتی آمد او را پذیرفتند تا دنیا درس بگیرد.

5530—0936

* تحریم ها آن گونه که آمریکایی ها می خواستند و برنامه ریزی کرده بودند جواب نداد. عربده کشی های تحریم گران نیز به جایی نرسید. اینکه با واسطه قراردادن این و آن دنبال مذاکره هستند دلیل بر آن است که در موضع ضعف قرار گرفته اند. نقش برآب شدن توطئه های آمریکا را مدیون هوشیاری مردم و مدیریت حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب هستیم.

6406—0912

* به جناب آقای رئیسی عرض می کنم که اقدام شجاعانه شما در رسیدگی به دارایی مسئولان با پشتیبانی قاطع ملت همراه است نه فقط 16 میلیونی که به شما رای دادند. بسیاری از کسانی که به رقیب شما هم رای دادند از اینکه به تخلفات 4 درصدی ها قاطعانه رسیدگی نمایید خوشحالند. ان شاءالله این کار را با قاطعیت و تا حصول نتیجه به سرانجام برسانید و مردم را مسرور نمایید.

دکتر طوسی- اصفهان

* مردم نام متهمینی که ارز دولتی گرفته اند ولی در راه دیگری خرج کرده اند را می دانند اما از عده ای که اقدام به ثبت شرکت صوری کردند و یا آنانی که با پرداخت ارز دولتی به مفسدان اقتصادی موافقت کرده اند و به نوعی در فساد دخیل بوده اند، هیچ نامی برده نمی شود.

غفوریان

* از رئیس بانک مرکزی درخواست می شود مبلغ برداشت روزانه از عابر بانک ها را که همچنان 200 هزار تومان است پس از این همه کاهش ارزش پول ملی افزایش دهد.

8834—0911

* مجری تلویزیون که فرزندش را در خارج به دنیا می آورد یعنی اینکه یک کشور بیگانه را بر خاک کشورش ترجیح داده است. چنین فردی چگونه دوباره می خواهد روی هموطنان خود نگاه کند و دم از ایران و ایرانی بزند.

4662—0912

* در منطقه هر اتفاقی می افتد آمریکایی ها و انگلیسی ها بلافاصله ایران را متهم می کنند. دولت و دولتمردان به جای پاسخگویی به این اتهامات ساختگی نقشه دشمنان در این نوع تحرکات را نقش برآب کنند.

5170—0914

* از مسئولان امر درخواست می شود با تولیدکنندگان لباس های غربی که به ترویج بی حیایی دامن می زنند برخورد شود. و اماکن دولتی و دانشگاهی نیز باید از پذیرش خانم هایی که مراعات حدود شرعی حجاب را نمی نمایند امتناع ورزند. اگر هر دستگاهی به وظیفه خود در باب برخورد با هنجارشکنان عمل نمایند قطعا وضع بهتر خواهد شد.

1183—0912

* کسی باید از سوی رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی بشود که در کوتاه مدت بتواند بقایای سند 2030 را در این وزارتخانه ریشه کن سازد و از سوی دیگر برای اجرای سند تحول عزم و برنامه داشته باشد.

0609—0915

* 30 سال است که به مستمری بگیران تامین اجتماعی وعده همسان سازی داده می شود ولی کاری انجام نمی گیرد. دلیل این خلف وعده ها چیست؟

0210—0915

* از سرپرست جدید آموزش و پرورش تقاضا داریم طرح رتبه بندی فرهنگیان را به اجرا بگذارند. با 2 میلیون و 700 هزار تومان نمی توان زندگی کرد و آینده داشت.

9789—0915

* در مدت 2 سالی که در منزل جدید واقع در نارمک زندگی می کنم در هر دوره برای بنده که یک زن تنها هستم و غیر از تلویزیون و یخچال وسیله برقی دیگری ندارم قبض برق به مبلغ 80 هزار تومان صادر می شود. شکایت کرده ام ولی رسیدگی نمی کنند. چرا روی اعصاب مردم راه می روند؟

حسینی

* برای جلوگیری از تخلف فروش خانه یا اتومبیل از سوی مالک به چند نفر باید کلیه بنگاه های املاک و نمایشگاه های خودرو در سطح شهر تجهیز به سامانه شبکه ای ثبت بشوند تا بر سر مشتری کلاه نرود.

0685—0916

* با درآمد دو میلیونی برای تمدید رهن 30-40 میلیونی و کرایه 400-500 هزاری رفته ایم می گویند با 80 میلیون رهن و 2 میلیون کرایه می توانیم به سکونت خود تداوم ببخشیم! آیا این وضع مسکن و اجاره بها هم به خاطر تحریم است یا بی تدبیری دولتمردان؟ مجلس و دولت گره کور این مشکل چند میلیونی مستاجرین را حل کنند.

مهوشیان و طاهری

* در تاریخ 98/3/24 با مترو کرج صادقیه سفر کردم هم صندلی ها و هم شیشه ها کثیف بود. لازم است مسئولان امر نظارت بیشتری نمایند.

آشتیانی

* از بی تدبیری برخی شهرداری ها در شهرها تبدیل فضای سبز به برج های آسمان خراش است. در مشهد مقدس نیز این واقعه تلخ رخ داده و شهرداری 3 پارک آخر منطقه شهید مفتح - طلاب را به بساز و بفروش ها فروخته است! که حالا همان جا به محل تجمع اراذل و اوباش و عده ای معتاد تبدیل شده است!

جلالی

* از مسئولان وزارت آموزش و پرورش درخواست می شود در کار رتبه بندی فرهنگیان تسریع کنند. با این تورم و گرانی با حقوق زیر سه میلیون چگونه می شود مخارج زندگی را تامین و برای آینده پس انداز و انگیزه داشت؟

یک فرهنگی از خراسان شمالی

* 20 درصد حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی اضافه شد ولی گرانی 60 درصدی را چگونه می توان با این 20 درصد جبران نمود؟

7415—0918

* چرا دولت به دانشجویان بورسیه با آنکه زمان تحصیل آنان جزء سنوات و سوابق خدمتشان محاسبه می شود عیدی و پاداش پرداخت نمی کند؟

8495—0911

* در تاریخ 98/3/18 حساب شهروندی را در سایت شهرداری تهران شارژ کردم پول از حساب بانکی ام کم شد ولی در کمال ناباوری حسابم شارژ نشد! بعد از چند روز پیگیری از طریق شهرداری و سایت حساب شهروندی، هیچ نتیجه ای حاصل نشد این اتفاق برای چند نفر از همکاران نیز رخ داد!

7586—0912

پاسخ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

در پاسخ به مطلب مندرج روزنامه، یک شنبه مورخ 1398/3/12 با مضمون: نگرانی از وضعیت استخدامی، ضمن تشکر از این شهروند و همکار گرامی، به اطلاع می رساند دلیلی برای نگرانی از موقعیت شغلی و استخدامی این شهروند محترم و تمامی پرسنل گرامی شاغل در شرکت بهره برداری مترو وجود ندارد؛ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه هیچ ابلاغی و یا تصمیمی برای خصوصی سازی و انتقال پرسنل زحمت کش خود به شرکت های خصوصی نداشته و تمامی مطالب پخش شده در خصوص تشکیل شرکت های خصوصی جهت برون سپاری خدمات کذب است.