آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
اخبار کشور
۳

ویژه برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

در ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) ، ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری با حضور عزاداران در حرم مطهر سیدالکریم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ، در شب رحلت حضرت عبدالعظیم، مصادف با سه شنبه 28 خرداد، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین حلوائیان و مرثیه سرایی مهدی خادم از ساعت 19:30 در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد و مراسمی دیگر در همین شب به همت هیئت رزمندگان اسلام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و مداحی سیدمهدی میرداماد، حیدر خمسه و محمد حسین حدادیان برگزار می شود.

همچنین در سالروز رحلت حضرت سیدالکریم (ع) مصادف با 29 خرداد از ساعت 11:15 و در مصلای بزرگ ری حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به سخنرانی، علی مهدوی نژاد به مرثیه سرایی، علی اصغر نیلچی پور به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم (ع) و ولی الله کلامی زنجانی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این گزارش حاکی است روز جمعه 31 خرداد ماه مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و قرائت دعای ندبه توسط محمدرضا غلامرضازاده از ساعت 6 صبح در این بارگاه ملکوتی برقرار خواهد شد.

شایان ذکر است این ویژه برنامه ها به صورت زنده و تولیدی از شبکه های قرآن، پنج، سه، افق و رادیو قرآن و تهران پخش خواهد شد.