آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
حوادث
۱۰

انتقاد شدید فرماندار و دادستان از یک اقدام غیرفرهنگی در امیدیه

برگزاری برنامه نمایش مد لباس زنده با حضور مینی مدل ها در امیدیه واکنش مسئولان و مردم این شهرستان را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، برنامه جشن فشن شویی با حضور مینی مدل های خردسال در یکی از رستوران های امیدیه برگزار شد که بعد از انتشار عکس و فیلم های برنامه با اعتراضات گسترده ای از سمت مسئولان و فعالان مجازی شهرستان روبه رو شد.

فرماندار امیدیه در این باره اظهار داشت: این نوع برنامه ها در شان شهری که محل زیارتگاه سرداران شهید و نام آوران بزرگ جهانی است نبوده و بنده به عنوان فرماندار به هنجارشکنان اجازه عرض اندام در این شهر را نمی دهم.

وی افزود: از فرماندهی نیروی انتظامی و اداره اماکن می خواهم تحقیقات گسترده ای درباره مسببان این موضوع و کسانی که نظارت لازم نداشته اند را انجام داده و گزارش کامل آن را به فرمانداری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارائه کند.

دادستان عمومی و انقلاب امیدیه نیز عنوان کرد: در اجرای این شوی لباس اتفاقاتی خلاف عرف، شرع و قانون رخ داد که غیرقابل دفاع بوده و پس از دریافت اطلاعات اولیه حکم پلمب مجموعه برگزارکننده صادر

شد.

وی افزود: کسی با تبلیغات و شادی مردم مخالف نیست به شرطی که در چارچوب قانون باشد و با شرایط عرفی و فرهنگی جامعه مغایر نباشد.

براساس این گزارش فشن شوی مینی مدل ها که اخیرا به راه افتاده به عقیده بسیاری از کارشناسان روانشناسی مصداقی از کار اجباری کودکان است که از لحاظ روحی آن ها را در بلندمدت دچار مشکل می کند.