آرشیو پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۲۱
ورزش
۱۱

گوناگون

ترابی در پرسپولیس ماند

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم برای این تیم بازی خواهد کرد.مهدی ترابی پس از این توافق اعلام کرد که می خواهد در شرایطی که پیش آمده است، به پرسپولیس کمک کند و به این ترتیب همچنان در کنار سرخپوشان خواهد بود.

تمدید مسلمان با سپاهان

محسن مسلمان هافبک فصل گذشته سپاهان دیروز با حضور در دفتر مهندس تابش، مدیر عامل این باشگاه، قرارداد خود را به مدت 2 فصل با طلایی پوشان تمدید کرد.

گام بلند ملی پوشان ساحلی

تیم ملی هندبال ساحلی ایران توانست با شکست پاکستان به چهارمین برد متوالی خود دست یابد.پیش از این ساحلی بازان کشورمان دیدارهای خود مقابل ژاپن، عربستان، تایلند را نیز با برد پشت سر گذاشته بودند. تیم ایران امروز هم در حساس ترین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف عمان می رود.

آماده باش به فدراسیون کشتی

دبیر فدراسیون کشتی می گوید، معاون وزیر ورزش به اواعلام کرده در دهه اول تیر آماده برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی باشند.مسجدی خاطرنشان کرد: تا این لحظه اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده به صورت مکتوب به وزارت ورزش اعلام نشده و به محض اعلام این موضوع از سوی مراجع ذی صلاح، مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

آقای گل با پیکان می آید

شهریار مغانلو آقای گل لیگ دسته اول فوتبال کشورکه برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود، قراردادش را به مدت دو فصل با پیکان تمدید کرد.

الحدادی: انتخاب برانکو سودآور است

بازیکن پیشین تیم الاهلی جذب برانکو را یک توافق بسیار سودآورعنوان کرد. الحدادی گفت: برانکو یک مربی باتجربه است و به خوبی فوتبال عربستان وآسیا را می شناسد. شخصیت فنی برانکو و بازی ای که او درپرسپولیس ارائه داد برای همگان روشن است و بازی خوانی فوق العاده ای دارد. الاهلی اکنون مسئله خود را حل کرد و با توجه به بی ثباتی فنی این تیم در3 سال گذشته جذب برانکو یک توافق بسیار سودآوراست.

صعود غلامپور به فینال

ملی پوش شنای ایران در نخستین روز مسابقات بین المللی سنگاپور به فینال 100 متر آزاد صعود کرد. سینا غلامپور در مجموع دور مقدماتی هشتم شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.