آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۱۳
ورزش
۴

اخبار کوتاه

قربانی از همراهی استقلال انصراف داد

پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال که پنجشنبه با حضور در مراسم معارفه استراماچونی، سرمربی جدید آبی های پایتخت به همراه بهزاد غلامپور به عنوان دستیاران این مربی ایتالیایی معرفی شدند، از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد. پیروز قربانی در گفت وگو با ایسنا درباره این تصمیمش توضیح داد: به خاطر یک سری ناهماهنگی ها تصمیم گرفتم در کادر فنی استقلال حضور نداشته باشم!

شکایت پرسپولیس از الاهلی

مسوولان حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال جمع آوری مستندات لازم هستند تا طی چند روز آینده رسما از الاهلی عربستان به فیفا به خاطر اغوای مربی شان شکایت کنند. در همین حال، مدیر باشگاه الاهلی گفته نه به ایران کاری داریم نه به ایرانی ها. ما قراردادمان را با برانکو در شرایط قانونی بسته ایم.

رقم پیشنهادی زنگا

برخی از فعالان و مدیربرنامه های فوتبال گزینه های خارجی به مدیران پرسپولیس معرفی کردند که یکی از این مربیان والتر زنگا، مربی ایتالیایی شناخته شده ای است که سال ها در حوزه خلیج فارس فعالیت کرده است. زنگا موافقت خود را برای حضور در فوتبال ایران اعلام کرده و حتی رقم پیشنهادی خود را حدود 500 هزار دلار اعلام کرده است. باید دید بعد از استقلال که استراماچونی را جذب کرد آیا پرسپولیس هم می تواند یک مربی ایتالیایی به خدمت بگیرد یا نه؟

شروع تمرینات استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: تمرینات تیم فوتبال استقلال برای حضور هر چه بهتر در فصل پیش روی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با حضور استراماچونی سرمربی جدید، عصر امروز در ورزشگاه تهرانسر برگزار می شود. اولین تمرین استقلالی ها پشت درهای بسته خواهد بود و در اولین فرصت از اصحاب رسانه و هواداران دعوت می شود تا در تمرین استقلال حضور پیدا کنند. بازیکنان استقلال دیروز هم در تست های پزشکی شرکت کردند.

افتتاح آکادمی عابدزاده

احمدرضا عابدزاده، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز رسما آکادمی فوتبال خود را افتتاح کرد. در مراسمی که دیروز برگزار شد خانواده نونهالان و نوجوانان علاقه مند به فوتبال همراه فرزاندانشان حضور داشتند تا در این آکادمی به آموزش فوتبال بپردازند. این آکادمی در محله درکه تهران افتتاح شده است.