آرشیو سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸، شماره ۹۵۲۵
ورزش
۱۱

گوناگون

هندبال ساحلی، جهانی شد

تیم هندبال ساحلی ایران با کسب عنوان سومی رقابت های قهرمانی آسیا، جواز حضوردر جام جهانی 2020 را به دست آورد.تیم امروز در دیدار رده بندی که به میزبانی چین برگزار می شود، برابرویتنام به برتری 2 بریک دست یافت و عنوان سومی را به دست آورد.

کولیبالی به فولاد پیوست

کولیبالی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت به فولاد پیوست.با این حساب تیم فولاد یک سهمیه لیگ برتری دیگر برای یارگیری دارد و به احتمال زیاد یک بازی ساز با نظر نکونام به این تیم خواهد پیوست.

محمدی در رادار سلتیک

مدافع تیم ملی فوتبال ایران یکبار دیگر مورد توجه باشگاه سلتیک اسکاتلند قرارگرفته است. میلاد محمدی همچنین پیشنهاداتی از تیم های بلژیکی از جمله خنت و اندرلخت بلژیک دارد.

حسینی: با استقلال امضا می کنم

دروازه بان تیم استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه گفت: خیال هواداران استقلال راحت باشد و قرارداد من را امضا شده بدانند. حسینی گفت: دوست دارم دراستقلال بمانم وهمه هدفم همین است که فوتبالم را دراین تیم ادامه دهم.

مطهری، مربی پدیده شد

با درخواست گل محمدی و پس از مذاکراتی که میان مدیریت باشگاه و مطهری صورت گرفت، در نهایت این مربی باسابقه فوتبال با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم پدیده درآمد.

درخواست از ستاره فوتبال

ساموئل اتولو، مهاجم کامرونی سابق بارسلونا به محمد صلاح توصیه کرد اگر می خواهد یکی از بهترین بازیکنان جهان شود به بارسلونا برود.

وزارت ورزش تاکید کرد :مطالبات سرمربی پیشین پرسپولیس پرداخت شود

وزارت ورزش تاکید ویژه ای دارد که مطالبات سرمربی پیشین پرسپولیس پرداخت شود. باشگاه پرسپولیس قبل از تسویه حساب با مربیان و بازیکنان خارجی فصل پیش خود درحال جذب سرمربی خارجی است ودراین شرایط باید منتظر شکایت برانکو و دستیارانش ازاین باشگاه باشیم، همانطورکه بودیمیردراین مورد اقدام کرده است.

پیشنهاد المپیاکو به بیرانوند

دروازه بان تیم پرسپولیس ازتیم المپیاکوی یونان پیشنهاد دارد. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تا سال 1400 است ولی بندی دراین قرارداد وجود دارد که با پرداخت مبلغی معین می تواند از جمع سرخ پوشان جدا شود.