آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸، شماره ۴۴۱۳
ورزش
۱۴

کوتاه خبر

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، پس از شکست برابر برزیل و حذف از رقابت های نهایی لیگ ملت های والیبال گفت: پس از بازی مقابل لهستان که چهار ست طول کشید زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم تا مقابل برزیل پرانرژی بازی کنیم.

ایسنا خبر داد که در فصل آتی نیز داوری لیگ برتر همانند گذشته با استفاده از یک داور وسط، دو کمک داور و اضافه شدن دو داور و بدون استفاده از VAR انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در صدد است با توجه به اینکه با برانکو سرمربی سابقش به توافق نرسیده از او و باشگاه جدیدش به فیفا شکایت کند.

مصطفی دنیزلی به دلیل شکایت همسرش در ترکیه، به اتهام جعل امضا ممکن است به 1 تا 3 سال زندان محکوم شود. همسر این مربی، او را متهم به جعل امضا برای در اختیار گذاشتن منزلش به بانک کرده تا بتواند از بانک وام بگیرد.

وحید امیری، هافبک فصل گذشته باشگاه ترابزون ترکیه، با عقد قراردادی مجددا به پرسپولیس بازگشت.

مگان رپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان امریکا، در یک نظرسنجی آرای بیشتری نسبت به رییس جمهور کنونی این کشور برای انتخابات 2020 کسب کرد. این نظرسنجی را شرکت پابلیک پالیسی پولینگ با جامعه آماری 600 نفر انجام داد.

باشگاه یوونتوس با توجه به قیمت بالای پوگبا و جذب دو هافبک جدید بی خیال جذب پل پوگبا در تابستان شد.

ثروتمندترین مرد آفریقا به بازیکنان نیجریه وعده داد به هر بازیکنی که در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا گلزنی کند 50 هزار دلار پاداش خواهد داد. الیکو دانگوت با دارایی خالص 25٫1 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد آفریقا به شمار می آید.