آرشیو دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*تیم ملی جودو کشورمان با 5 جودوکار برای حضور در رقابت های بین المللی قزاقستان راهی این کشور می شود. رقابت های آزاد قزاقستان طی روزهای 27 و 28 تیرماه و با حضور 232 جودوکار از 11 کشور در سالن «مانگیستو» شهر آکتائو برگزار خواهد شد. به همین منظور تیم 5 نفره ایران جهت حضور در این مسابقات عصر امروز راهی این کشور خواهد شد.تیم کشورمان با ترکیب علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن 81- کیلوگرم، محمد ملک محمدی در وزن 90- کیلوگرم و رامین صفویه در وزن 100- کیلوگرم با هدایت خسرو دلیر در این مسابقات شرکت می کنند. هفته آینده نیز سعید ملایی با هدایت مجید زارعیان جهت حضور در مسابقات گرندپری زاگرب راهی کرواسی خواهند شد.

*تورنمنت بین المللی بسکتبال زنجان از امروز با حضور 5 تیم در این شهر آغاز می شود.تیم های نوجوانان و جوانان ایران، تیم نوجوانان قطر، تیم جوانان سوریه و یک تیم از استان زنجان از تیم های شرکت کننده در این تورنمنت هستند.

*در سومین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمان جهان معلولان که در شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، سید یوسف یوسفی نماینده دسته 59 کیلوگرم بر روی تخته رفت و از کسب مدال بازماند. یوسف یوسفی دیروز در سومین روز از این رقابتها در دسته 59 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با مهار وزنه 170 کیلوگرمی در جایگاه هشتم قرار گرفت.در این دسته نماینده مصر با ثبت رکورد 196 کیلوگرم اول شد و نمایندگان چین و شیلی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.