آرشیو دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۳
حوادث
۱۰

15 کشته در محورهای سه استان کشور

در محورهای طبس - یزد و سمیرم - یاسوج و هفتگل 15 نفر کشته و 9 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی دیروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پژو در ساعت پنج و 15 دقیقه صبح دیروز در کیلومتر 91 محور طبس - یزد پنج نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی با بیان اینکه حادثه دیدگان یک خودرو اهل استان فارس و خودروی دیگر اهل استان البرز بوده اند، بیان کرد: علت حادثه هنوز در دست بررسی است.

همچنین پنج نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» در جاده سمیرم به یاسوج، جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مصدوم شدند. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت 17 و 5 دقیقه روز شنبه در کیلومتر شش محور سمیرم به یاسوج رخ داد که بلافاصله دو واحد امدادی اورژانس 115 و یک واحد هلال احمر به محل اعزام شدند.غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک جان باختند که چهار نفر از آنها در صحنه حادثه و یک نفر حین اعزام به بیمارستان درگذشتند.وی ادامه داد: دوزن و یک مرد از سرنشینان کامیونت ایسوزو نیز دچار مصدومیت و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل شدند.

تصادف در جاده هفتکل به اهواز 5 کشته برجای گذاشت

سرپرست مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن پنج نفر در تصادف اسپورتیج و تریلر در جاده هفتکل به اهواز خبر داد. محمدامین زرگر، در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: یک دستگاه خودرو کیا اسپورتیج و یک دستگاه تریلر ظهر روز شنبه در ساعت 15 و 20 دقیقه در کیلومتر 35 جاده هفتکل به اهواز در روستای شجرات تصادف کردند. وی گفت: در این تصادف پنج نفر کشته شدند که دو نفر آن ها مرد و سه نفر آن ها نیز زن بودند و به هفتکل منتقل شدند.