آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۵
شهرستان ها
۷

اجرای 670 میلیون یورو طرح قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در آذربایجان شرقی

تبریز- خبرنگار کیهان: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) 11 طرح به ارزش 670 میلیون یورو و 17 هزار میلیارد ریال در آذربایجان شرقی در دست اجرا دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح های مورد نظر عمرانی می باشند و تاکنون 38 طرح مهم در این استان به پایان رسیده است. «سعید محمد» تاکید کرد: توجه قرارگاه به آذربایجان شرقی، به دلیل ظرفیت های بالای آن و اهمیت منطقه، می باشد.

«سعید محمد» همچنین قراردادی را با شهرداری تبریز به امضا رسانید که طبق آن 4 طرح عمرانی به ارزش 31 هزار میلیارد ریال در این شهر، توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اجرا می شود.

اجرای تراموا تبریز، پارک بزرگ شمال غرب تبریز در 600 هکتار برای مجموعه های گردشگری، تفریحی، تجاری و ورزشی که تملک و احداث آن 15 هزار میلیارد ریال هزینه دارد و نیز تکمیل بزرگراه ولایت از جمله طرحهای فوق است. مرحله دوم بزرگراه مزبور بعنوان ورودی جدید شهر، شرق و غرب تبریز را به طول 9 کیلومتر با صرف 4 هزار میلیارد ریال هزینه به هم وصل می کند.

بزرگراه پاسداران به جاده تبریز اهر وصل می شود و دسترسی آسان به شهرک های باغمیشه. مرزداران، رشدیه، نصر و مصلی و نیز فجر در مواقع بحرانی ایجاد می شود. همچنین توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند از طرحهای فوق می باشد و همچنین تصفیه خانه شیرابه با 2000 میلیارد ریال تکمیل می شود و برای تراموا تبریز در مسیر خیابان اصلی شهر (امام خمینی) 10 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.