آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۳
ورزش
۴

منهای فوتبال

غیبت حدادی در دایموند لیگ لندن

مرحله دهم مسابقات دوومیدانی دایموند لیگ در حالی 20 جولای (29 تیر) در شهر لندن انگلیس برگزار می شود که در ماده پرتاب دیسک باز هم نامی از احسان حدادی وجود ندارد. قهرمان پرتاب دیسک در دایموند لیگ مراکش هم غایب بود که علت آن مسائل سیاسی و دعوت نشدن برای حضور در آن مسابقه عنوان شد. حدادی در گفت وگو با فارس این بار مسائل مربوط به دریافت روادید را دلیل غیبت خود اعلام کرد.

مجمع والیبال باز هم بدون رئیس

مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال فردا به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد؛ اما این مجمع هم رئیس فدراسیون را مشخص نخواهد کرد. سایت فدراسیون والیبال نوشته محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرده، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ها تا پیش از پایان تیر 1398 برگزار شود؛ اما مشخص نشده که چرا معاون وزیر بر انتخاب رئیس فدراسیون تاکید ندارد.

سفر تیم شنا به کره

ملی پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات شنای قهرمانی جهان 2019 کره جنوبی امروز عازم گوانگجو می شوند.

به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان از شنبه هفته آینده آغاز و تا 6 مرداد ادامه خواهد داشت. این مسابقات در شهر گوانگجوی کره جنوبی برگزار خواهد شد. بنیامین قره حسنلو و علیرضا یاوری دو نماینده شنای ایران در این مسابقات هستند.

نقره جهانی برای نادر مرادی

در ادامه هشتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی معلولان جهان در شهر نورسلطان قزاقستان، مسابقات دسته 72 کیلوگرم مردان پیگیری شد که در گروه A این دسته، نادر مرادی، نماینده کشورمان با ثبت رکورد 202 کیلوگرم، بعد از نماینده چین دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت. مرادی پیش از این، طلای پارالمپیک2012 لندن، طلای مسابقات جهانی 2017 مکزیک و نشان نقره رقابت های پاراآسیایی جاکارتا را در کارنامه خود داشت.

کاراته به ازبکستان رفت

تیم ملی کاراته کشورمان برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بعدازظهر دیروز عازم ازبکستان شد.

سایت فدراسیون کاراته نوشت: شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای 28 تا 30 تیر در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی کاراته کشورمان با ترکیب کامل ساعت 15 و 20 دقیقه دیروز عازم محل برگزاری این پیکارها شد.

در این رقابت ها 340 کاراته کا از 33 کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.