آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۳
ورزش
۱۷

چند پیشنهاد عالی داشتم، اما برای قهرمانی به سپاهان آمدم

حسینی: برانکو 2 فصل پیاپی با من مذاکره کرد

محمدرضا حسینی وینگر راست تیم فوتبال ذوب آهن در دو فصل اخیر و با پیراهن ذوب آهن اصفهان عملکرد بسیار خوب و قابل تمجیدی داشت.

این بازیکن موفق شد به اردوهای تیم ملی نیز دعوت شود. حسینی یک مهاجم و هافبک سرعتی و تکنیکی است که می تواند از یار مستقیم خود به راحتی عبور کرده و به افزایش میزان گلزنی تیم هایش کمک کند.

این بازیکن در شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی از ذوب آهن به سپاهان پیوست که البته گفته می شود رقم قراردادش با تیم زردپوش اصفهانی بسیار بالا و جالب توجه است. اما حسینی در این مورد به جام جم گفت: من به دنبال افزایش درآمدم نبودم و به این دلیل نیست که از ذوب آهن جدا شدم. در واقع دوست داشتم قهرمانی در لیگ را تجربه کنم و با حضور در سپاهان به این هدف نزدیک می شوم.

این بازیکن اضافه کرد: از چند باشگاه دیگر نیز پیشنهاد داشتم. البته دوست ندارم حالا که در سپاهان توپ می زنم در مورد تیم های دیگری صحبت کنم، اما این را می گویم که پیشنهادهایم بسیار خوب بود ولی تصمیمم را گرفتم تا به سپاهان بپیوندم.

وینگر راست سپاهان در مورد شایعه مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت: بله آنها نه تنها برای این فصل بلکه برای فصل گذشته نیز به دنبال جذب من بودند. در واقع برانکو دو سال دنبال من بود. حتی مذاکرات خوبی هم داشتیم و به توافقاتی رسیدیم که در نهایت او از ایران رفت. من هم به سپاهان آمدم. این قسمت هر دوی ما بود و نمی توانم در مورد اتفاقاتی که رخ نداده و همکاری هایی که رقم نخورده، حرفی بزنم. فقط امیدوارم فصل خیلی خوبی برای همه بازیکنان فوتبال ایران باشد.

در نهایت از حسینی درخصوص احتمال بازگشت به تیم ملی پرسیدم که گفت: برای این هدف، تلاش زیادی خواهم کرد. من هدف بلندمدتی برای حضور در اردوی تیم ملی دارم و این موضوع برایم بسیار مهم است. حالا که مربیان تیم ملی تغییر کرده اند، باید تلاش بیشتری کنم تا به پیراهن ایران برسم. می دانم که رسیدن به تیم ملی بدون تلاش و کوشش امکان پذیر نیست. از این رو باید با تمام وجود بجنگم تا صاحب پیراهن تیم ملی کشورم شوم.