آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۳
زندگی: ایران
۱۶
گردشگری

مونسان به عمان می رود

گردشگری حد و مرز نمی شناسد؛ تحریم نمی شناسد و اصلا دوست ندارد وارد بازی ها و درگیری های سیاسی شود. این را می شود از گسترش روابط ایران با کشورهای دور و نزدیک در حوزه گردشگری دریافت؛ رویدادی که به تازگی زیاد شاهد آن هستیم. آخرین مورد از این روابط به افزایش رابطه ایران و عمان برمی گردد. دراین خصوص رئیس سازمان میراث فرهنگی دیداری با سفیر عمان در ایران داشته و در این دیدار بر رونق و توسعه گردشگری بین دو کشور تاکید کرده است.

علی اصغر مونسان پس از این دیدار گفت در این نشست راهکارهای توسعه و رونق گردشگری بین ایران و عمان مورد بررسی قرار گرفت. به گفته مونسان، اکنون روابط بسیار خوب و حسنه ای بین ایران و عمان برقرار است و این روابط خوب می تواند به توسعه گردشگری بین دو کشور کمک کند.

مونسان افزود: گردشگرانی از عمان برای درمان به شهرهایی مانند شیراز می آیند. سایر شهرهای ایران از جمله تهران و مشهد نیز در حوزه گردشگری سلامت، ظرفیت های بی نظیری دارند و گردشگران عمانی می توانند در سفر به این دو شهر نیز از امکانات درمانی آنها استفاده کنند.

سفیر عمان در ایران نیز در این نشست در صحبت هایی با اشاره به علاقه مندی عمانی ها برای سفر به ایران و خطاب به دکتر مونسان گفت: من در این دیدار حامل پیام وزیر گردشگری عمان برای جنابعالی هستم و از طرف ایشان از شما برای سفر به عمان به صورت رسمی دعوت به عمل می آورم.

سفیر عمان در ایران گفت: در سفر شما به عمان مسائل مرتبط با گردشگری دو کشور و نیز موضوعات مرتبط با صنایع دستی به صورت ویژه و با حضور مسوولان و مقامات دو کشور بررسی خواهد شد./ جام جم