آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۳
ورزش
۱۷

خبر

ویلموتس از باشگاه ها تشکر کرد

به نظر می رسد تجربه تلخ روابط سیاه کارلوس کی روش با مربیان داخلی موجب شده مارک ویلموتس نگاه متفاوت تری به باشگاه های ایرانی داشته باشد و نامه دیروز هم مهر تاییدی بر این ادعاست. مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار پیامی خطاب به سرمربیان تیم هایی که بازیکن یا بازیکنانی از باشگاه هایشان در اردوی اخیر تیم ملی قرار داشت، از همراهی آنها تقدیرکرد:

«همکاران عزیزم؛

از این که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون فوتبال، فرصت همراهی نماینده شایسته و سختکوش آن باشگاه با تیم ملی فوتبال ایران در مینی کمپ ماه جولای را دادید، صمیمانه سپاسگزارم.

با آرزوی بهترین ها در طول فصل آتی.

مارک ویلموتس»

اخراج موقت رفیعی و مصلح

با تصمیم گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و با توجه به ارزیابی کادرفنی از تمرینات، سروش رفیعی و شایان مصلح دو نفر از بازیکنان از فهرست این تیم خارج شدند و در اختیار باشگاه قرار گرفتند. روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دیروز گزارش داد: گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده سازی ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیازهای تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مدنظر خود خارج کرد و آنها را برای تعیین وضعیت و انتخاب هایی که خواهند داشت در اختیار باشگاه قرار داد.