آرشیو پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۶
حوادث
۱۰

آتش سوزی دو خودرو 7 نفر را به کام مرگ کشاند

آتش سوزی دو خودروی نیسان وانت در همدان و خودروی سواری در کرمان هفت نفر از سرنشینان این دو خودرو را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار کیهان از همدان رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در جاده همدان- نهاوند و در مقابل تپه نوشیجان، وانت نیسان دچار حریق شده و سه سرنشین آن در آتش سوختند.

سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: روز سه شنبه یک دستگاه وانت نیسان با سه سرنشین از نهاوند به سمت همدان در حال تردد بود که با یک دستگاه کامیونت حمل نوشابه تصادف کرد.

وی اضافه کرد: کامیونت حمل نوشابه به علت بی توجهی راننده به جلو، به سمت چپ جاده منحرف و در این هنگام راننده نیسان برای فرار از حادثه خودرو را به سمت راست هدایت کرد .

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تلاش راننده نیسان برای فرار از حادثه نتیجه نداده و پس از سقوط از شانه خاکی خودروی کامیونت نیز بر روی این وسیله نقلیه افتاد که منجر به آتش گرفتن وانت نیسان شد .

سرهنگ عزیزی ادامه داد: سه سرنشین وانت نیسان شامل دو مرد و یک دختر در داخل آتش سوختند اما راننده کامیونت از داخل خودرو به بیرون فرار کرده و سالم ماند.

بنابراین گزارش فرمانده پلیس راه سیرجان هم گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با تریلر چهار نفر از سرنشینان پژو زنده در آتش سوختند . سرهنگ پیام محمدی، افزود: این حادثه شامگاه سه شنبه در کیلومتر 60 محور سیرجان به بندرعباس رخ داد.

وی گفت: تریلری که مسیر سمت سیرجان را طی می کرد از باند محور منحرف و در لاین مقابل یعنی سمت بندرعباس قرار گرفت که پس از برخورد با سواری پژو این خودرو آتش گرفته و چهار سرنشین این سواری زنده زنده در آتش سوخته و جان باختند.

سرهنگ محمدی علت حادثه را خواب آلودگی و تخطی و انحراف از محور توسط راننده تریلر عنوان کرد.