آرشیو پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۴
حوادث
۱۹

میترا چطور کشته شد؟

پس از تنفس دادگاه، سرگرد عزتی راد، کارشناس بخش فیزیک جنایی و اسلحه در جایگاه قرار گرفت. همچنین از نجفی خواسته شد از میان سه سلاح روی میز، سلاح خودش را شناسایی کند که او با دیدن سلاح برتا، آن را برداشت.

در ادامه کارشناس اسلحه در تشریح بررسی اسلحه و مرمی های کشف شده در صحنه قتل گفت: سلاحی که برای ما آوردند سلاح برتا با پنج پوکه جنایی و یک گلوله جنایی که از بدن مقتوله خارج شده است، بود و آزمایش زمان تیراندازی مثبت بود و

پنج پوکه جنایی از داخل حمام کشف شد. از پنج گلوله سه گلوله به دیوار، چهارمی به داخل کمد در قسمت ورودی و پنجمی به مقتوله اصابت کرده است. یک گلوله تقریبا به کف دست خورده و به سینه اصابت کرده است. کارشناس اسلحه ادامه داد: گلوله های روی دیوار هر سه به هم نزدیک بود. آقای نجفی شما در تیراندازی تعادل نداشتید. او دست شما را گرفته بود، اما یک دست او و شما آزاد بود.

قاضی خطاب به نجفی گفت: شما گفتید موقع ورود به حمام از بالش استفاده کردید تا او اسلحه را نبیند با چه انگیزه ای از بالشت استفاده کردید؟

نجفی: فکر قبلی نداشتم همین طور بالش را برداشتم که در بدو ورود او با اسلحه روبه رو نشود، گلوله از بالش عبور کرد ،بعد بالش از دستم افتاد. فقط می خواستم بالش را جلوی اسلحه بگیرم.

قاضی کشکولی گفت: در موقع مشاهده جسد توسط دختر و راننده شما، حوله سفیدی روی او بوده است، توضیح بدهید؟

نجفی پاسخ داد: حوله را من انداختم .

رئیس دادگاه: چرا به حمام رفتید؟

نجفی: می خواستم او طلاق را قبول کند.

رئیس دادگاه: محل طلاق دفترخانه است نه وان حمام.پرونده بالینی بیمارستانی مبنی بر خودکشی شما وجود دارد، توضیح بدهید؟

نجفی: در آبان سال 97 به دلیل اختلاف با مرحومه، با خودکشی خودم را تنبیه کردم و در صحبت با دوستانم و تحقیق در این باره متوجه مسائل شرعی آن شدم و به همین دلیل دوباره خودکشی نکردم.در یکی از هتل های تهران تعدادی قرص خوردم و می خواستم رگ دستم را بزنم، اما دیگر بی هوش شدم.

رئیس دادگاه: درباره بریدگی روی دست همسرتان توضیح دهید.

نجفی: همسر دومم در زندگی قبلی اش سه بار خودکشی کرده بود.