آرشیو چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸، شماره ۳۴۷۱
ورزش
۱۴

نقل وانتقالات

رضاوند و دیاباته رسما استقلالی شدند

روز گذشته با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال، شیخ دیاباته با قراردادی دوساله و بعد از موفقیت در تست های پزشکی رسما استقلالی شد. این بازیکن اهل کشور مالی قرار است به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شود.همچنین آرش رضاوند، هافبک فصل گذشته سایپا، قرارداد دوساله اش را با باشگاه استقلال امضا کرد تا رسما به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد. رضاوند پس از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی این قرارداد را امضا کرد.

رادوشویچ در پرسپولیس ماندنی شد

نتیجه نشست روز گذشته مدیربرنامه های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و متعاقب آن ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس در نهایت با ماندن این دروازه بان در جمع سرخ پوشان خاتمه یافت.با شرایط موجود، رادوشویچ پرسپولیس را در اردوی ترکیه همراهی خواهد کرد و به جای او قرار است بازیکن دیگری از پرسپولیس برای خالی شدن فهرست این تیم کنار گذاشته شود.محسن سیدی نیز که به عنوان مربی دروازه بان ها برگزیده شد، مورد تایید سرمربی قرار گرفت و با پرسپولیس یک ساله بست.

کومان با سپاهان تمدید کرد

ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی سپاهان، دیروز بعد از دیدار با مسعود تابش، مدیرعامل این باشگاه، سرانجام قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا در لیگ نوزدهم هم در سپاهان توپ بزند.

مدافع سایپا به نساجی پیوست

رضا علیاری، مدافع تیم فوتبال سایپا، به عضویت تیم نساجی درآمد. رضا علیاری مدافع فصل گذشته تیم سایپا با عقد قراردادی به تیم نساجی پیوست و شاگرد رضا مهاجری در این تیم شد.