آرشیو شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸، شماره ۳۴۷۳
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

از مسئولان متروی تهران تقاضا دارم به مردم رحم کنند و در سکوی خط 3 ایستگاه تئاتر شهر دستگاه تهویه هوا نصب کنند. گاهی اوقات انسان دچار احساس خفگی می شود.

یک مخاطب

دخل و خرج: حقوق ها با دخل و خرج کارگران همخوانی ندارد. حقوق بگیران در وضع اسف باری به سر می برند و شرایط سختی را می گذرانند. حیف است در کشوری که صاحب سرمایه نفتی است، مردم به سختی زندگی کنند.

احسان گلپایگانی

مراقبت از سالمندان: خانه سالمندان و برخی مراکز نگهداری از آنان به محل زندگی سالمندانی تبدیل شده است که به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارند.

مصطفی کریمی

شرایط دوچرخه ها اطلاع رسانی شود: از شرکت بدون دود تقاضا داریم شرایط واگذاری دوچرخه هایی را که مجهز به ردیاب هستند، اطلاع رسانی کنند.

داود رمضانیان

گرانی، مشکلات اقتصادی و دغدغه بدهکاری: گرانی، مشکلات اقتصادی و بدهکاری دغدغه این روزهای مردم، به ویژه اقشار حقوق بگیر و کارگران شده است. وقتی قیمت یک کیلو گوشت قرمز درجه یک 120 هزار تومان و برنج ایرانی کیلویی 25 هزار تومان و سیب زمینی دانه ای هزارو 200 تومان است مردم هیچ گونه آرامشی ندارند. اغلب حقوق بگیران وسط ماه که می شود کم می آورند و مجبورند برای جبران هزینه ها و پرداخت اقساط و بدهکاری از دوستان و آشنایان پول قرض بگیرند تا بتوانند بدهی های معوقه شان را بپردازند. این هم شد زندگی؟ خانواده ها و حقوق بگیران تا چه وقت قرار است دغدغه بدهکاری هایشان را داشته باشند؟

علی یک حقوق بگیر

گرمای اتوبوس ها غیرقابل تحمل است: متاسفانه بسیاری از اتوبوس های شرکت واحد بدون کولر و پرده اند و گرمای داخل آنها برای مسافران غیرقابل تحمل است. قابل توجه مسئولان شرکت واحد، شهرداری و...!

الهه شایا