آرشیو یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۶
ورزش
۱۷

مستطیل سبز

خرید ترابزان در پست حسینی

باشگاه ترابزان مدافع باشگاه استودیانتس را به صورت رسمی به خدمت گرفت. براساس خبر رسمی سایت باشگاه ترابزون اسپور ترکیه، این تیم با مدافع آرژانتینی به توافق نهایی دست یافت و به صورت رسمی قرارداد گاستون کمپی به مدت یک فصل (قابل تمدید تا دو فصل دیگر) امضا شد.

مدافع باشگاه استودیانتس آرژانتین در ازای 989 هزار دلار، رضایت این مدافع را صادر کرد و در صورت انتقال از این تیم به باشگاهی دیگر 20 درصد به این تیم آرژانتینی خواهد رسید.

استوپر 28 ساله که به صورت قرضی در باشگاه چاوز توپ می زند فصل آینده برای ترابزان بازی خواهد کرد. این بازیکن با سید مجید حسینی هم پست است.

زیدان: نگران دردسرهای بیل نیستم

روزنامه مارکای اسپانیا نوشت: زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از اولین بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل تیمش مقابل بایرن مونیخ در آمریکا (دیداری که ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد روز گذشته آغاز شد) خبرنگاران را از آخرین وضعیت بازیکنانش و برنامه هایی که تا آغاز فصل جدید دارد، مطلع کرد: من راضی ام. تا الان خیلی خوب کار کرده ایم، البته ما برای رسیدن به همین وضعیت به اینجا آمده ایم. باید به تمام بازیکنانم آفرین بگویم.

می خواهیم بازی کنیم و آماده ایم. باشگاه می داند ما چه بازیکنانی را می خواهیم و به دنبال آن است اما ما هم کار خودمان را می کنیم. هرگز نمی گویم یک بازیکن برای ما دردسرساز می شود. بیل قرارداد دارد و نگران او نیستم. ادن آزار به تیمی مانند رئال مادرید نیاز داشت. این باشگاه شرایط خاصی دارد. بازیکنانش هم این را می دانند.