آرشیو چهارشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۶۳
استان ها
۱۹

خبر استانی

گسترش فیبرنوری در مخابرات استان گلستان

دنیای اقتصاد - گرگان : شهر دوزین و روستاهای اطراف به شبکه فیبرنوری متصل می شوند. شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور وزیر ارتباطات و از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر دوزین و روستاهای اطراف به شبکه فیبرنوری متصل می شوند. این طرح به طول 28 کیلومتر و اعتبار 32 میلیارد ریال توسط مخابرات منطقه گلستان اجرا خواهد شد و با اجرای آن خدمات ارتباطی با سرعت و کیفیت بسیار خوب روی بستر فیبرنوری ارائه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در شیراز

گروه بنگاه ها : ده ها شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی 16 مرداد؛ تازه ترین طرح های تولیدی صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را در چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ های شیراز در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند. به گزارش روابط این نمایشگاه، سیدمحمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در این باره گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و زیورآلات فارس و شرکت رستاک پادویژن و به میزبانی شیراز برگزار می شود.

«دادستان تبریز» رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی شد

رعنا نیک رفتار - دنیای اقتصاد - تبریز : موسی خلیل اللهی «دادستان تبریز» رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی شد. موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز بود که پیش از آغاز مسوولیتش در دادستانی در فروردین 1389، سمت هایی همچون معاونت دادستان انقلاب و عمومی تبریز و ریاست دادگاه مطبوعات تبریز را بر عهده داشته است.

پالایشگاه تبریز واحد نمونه شد

گروه بنگاه ها : همزمان با برگزاری بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت و معدن در تبریز شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان واحد نمونه تولید فرآورده های نفتی انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز، در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز از این واحد صنعتی تجلیل شد و طی آن محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت نقش پالایش نفت تبریز در تولید فرآورده های نفتی کشور 98 در لوحی از غلامرضا باقری مدیر عامل این شرکت تقدیر کرد.