آرشیو دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۷

چهره ها برای تبلیغ تولید ملی

گروه رسانه: مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما به جام جم می گوید: استفاده از چهره ها برای تبلیغات کالای داخل از دو سال پیش شروع شده است.

عباس مهدوی مهر، مدیرکل بازرگانی رسانه ملی با بیان این که استفاده از چهره ها برای تبلیغات کالای تولید داخل از دو سال پیش شروع شده است گفت: علت  این که هم اکنون این تبلیغات بیشتر به چشم می آید به دلیل ورود چهره های شناخته شده تر به این عرصه است و آثار بسیار مثبتی در فروش کالاهای تولید داخل داشته است.

مهدوی مهر با تاکید بر این که برای به کارگیری هر کدام از این چهره ها، مراحل و استعلامات قانونی باید طی شود افزود: بعد از تایید مراجع قانونی و به ویژه مرکز صیانت و حفاظت سازمان، تعهدات حقوقی لازم از آنها اخذ و قرارداد آنها با سازندگان آنونس منعقد می شود.

مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما، به رضایت شرکت های داخلی از این نوع تبلیغات اشاره و تصریح کرد: در همین مورد اخیر شرکت هایی که از چهره های شناخته شده استفاده کردند در همین مدت کوتاه، فروش آنها بیش از سه برابر افزایش یافته است و این اثر رسانه ملی را در حمایت از تولید داخل نشان می دهد.

وی رویکرد حمایتی رسانه ملی از کالای ایرانی را در چند سال اخیر بی نظیر توصیف کرد و افزود: در این مدت، شرکت های داخلی از نوع حمایت های سازمان صدا و سیما بسیار رضایت داشته اند و این حمایت ها را باعث رونق فراوان کاری خود می دانند. او در پایان به استقبال چهره های شناخته شده هنری و ورزشی از تبلیغ کالای ایرانی در تلویزیون اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، چهره های شناخته شده تر دیگری به این عرصه خواهند پیوست و تصاویر بیشتری از آنها در تبلیغات تلویزیونی خواهید دید.