آرشیو دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

#پاداش - بانک

کلامی از تهران: آیا پاداش هنگفت به اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی با توجه به وضعیت نه چندان مناسب بانک ها ضروری بود؟ بهتر است این مبالغ صرف توسعه بانک و وظایف آن شود.

#اعتراف - متهم

دهقان از تهران: چرا پخش اعترافات متهمان سیاسی و اقتصادی از رسانه ها ممنوع شد؟ چرا مردم نباید از این متهمان و همدستانشان و همچنین نحوه کارشان باخبر باشند؟

#بنزین - مسافربر

پوراحمد از تهران: وضعیت مسافربران شخصی و اینترنتی که زندگی خود را از این طریق اداره می کنند با گرانی بنزین چه خواهد شد؟

#اعتراض - مردم

جمعی از شهروندان: چرا دولت صدای اعتراضات مردم را راجع به گرانی بنزین نمی شنود؟ این گرانی فشار بسیار زیادی به مردم وارد می کند.

#معلول - بنزین

توکلی شهمیرزادی از کرج: چرا دولت هیچ سهمیه بنزینی برای افراد معلول اختصاص نداده است؟ با توجه به رفت وآمد سخت این افراد باید نگاه ویژه ای به آنها داشت.

 #آسفالت - خراب

شهروندی از تهران: اول بزرگراه تهران - کرج خروجی اول خیابان شهید برادران رحمانی، آسفالت خیابان از بین رفته و چاله خیلی عمیقی ایجاد شده که در دید رانندگان نیست و باعث خسارت شدید به خودروهای عبوری می شود. لطفا سازمان مربوطه هرچه سریع تر نسبت به ترمیم آسفالت اقدام کند تا باعث تلفات جانی نشود.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «گیت دیواری» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: نصب دستگاه کارتخوان دیواری با توجه به شلوغی جمعیت و تجمع مسافران محترم هنگام خروج از ایستگاه های پرتردد انجام شده است؛ لذا با توجه به درخواست این مسافر محترم، ایستگاه اعلام شده (ایستگاه نیروی هوایی) مورد بررسی قرار گرفته و اقدام های لازم درخصوص نیاز یا عدم نیاز به نصب دستگاه کارتخوان دیواری انجام خواهد شد.