آرشیو دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۳
ورزش
۱۷

پشت پرده اختلاف گابریل با بازیکنان

کالدرون مربی موقت پرسپولیس

گابریل کالدرون آرژانتینی در پرسپولیس به بن بست رسیده است. او علاوه بر آن که نتوانسته نتایج مورد نظر هواداران و باشگاه را به دست بیاورد، با بعضی از بازیکنان نامی این تیم هم به مشکل خورده است.

شجاع خلیل زاده از جمله بازیکنانی است که اصلا رابطه خوبی با این مربی ندارد. از تمرین قرمزها خبر می رسد در یک جلسه تمرینی نزدیک بود اختلاف لفظی بین این دو به وجود بیاید که با پادرمیانی افشین پیروانی، مدافع پرسپولیس آرام شد.

کالدرون با سیدجلال حسینی هم رابطه خوبی ندارد. وقتی او در مصاحبه ای گفت مدافع 38 ساله را نمی تواند بدون دو هفته تمرین بازی دهد، این بازیکن را علیه خود کرد. هر چند کالدرون با بازی دادن به سیدجلال تلاش کرد تا دل این بازیکن را به دست بیاورد ولی همچنان هوای رابطه آنها ابری است.

امید عالیشاه از جمله بازیکنان دیگری است که به شدت با کالدرون به مشکل خورده است. این مربی حرف هایی شنیده که باعث شده تا علیه عالیشاه شود و این بازیکن را بازی ندهد.

علی علیپور هم دیگر بازیکنی است که رابطه خوبی با مربی آرژانتینی ندارد. وقتی او یک ضربه چیپ زد و پنالتی اش هدر رفت، کالدرون در کنفرانس مطبوعاتی علیه اش موضع گرفت. علیپور اعتقاد داشت فشار بیرونی روی او بسیار زیاد بود و حداقل توقع داشت مربی آرژانتینی حمایت کند. عدم حمایت او این برداشت را برای دیگر بازیکنان به وجود آورده که کالدرون تلاش می کند تا هر بار مشکلات و نتیجه نگرفتن را برعهده یک بازیکن بیندازد.

 به طور کلی جو داخلی تیم علیه کالدرون است و بازیکنان اعتقاد دارند او در تمرینات آنگونه که باید با آنها کار نمی کند. قرمزها با اخلاق کالدرون هم مشکل دارند و بنابراین هیچ چیز برای ادامه همکاری با او مهیا نیست. از باشگاه خبر می رسد کالدرون فعلا مربی موقت قرمزهاست و به نوعی تیم جمع کن به حساب می آید تا باشگاه سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کند.