آرشیو پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۸۱۹۹
سیاسی
۲

اخبار

تبریز، میزبان رئیس جمهور

دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی روزهای پنجشنبه و جمعه انجام می شود. عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در این باره گفت: بخشی از مصوبات و طرح های سفر قبلی که به اتمام رسیده اند، پروژه های مهمی هستند که توسط رئیس جمهور و وزرا در تبریز و شهرستان ها به بهره برداری خواهند رسید.

سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای بازدید از برخی پروژه ها و طرح های در دست احداث به استان خراسان شمالی سفر کرده بود، روز گذشته در آیین گرامیداشت شهدای اسفراین، گفت: مجلس در کنار دولت است و تلاش می کند تا مشکلات مردم را به حداقل برساند. رئیس مجلس در جریان سفر به خراسان شمالی به صورت هوایی از طرح انتقال پساب پتروشیمی خراسان و طرح کنارگذر بجنورد بازدید کرد و با شرکت در شورای اداری استان به سفر یک روزه خود پایان داد.

حرمت افراد را حفظ کنید

رئیس قوه قضائیه در همایش ملی «ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم؛ دستاوردها و چشم اندازها» گفت: باید در حوزه پیشگیری از وقوع جرم یک افق بالاتر برویم و نه تنها از وقوع جرم پیشگیری کنیم بلکه زمینه های وقوع آسیب ها را نیز هرچه بیشتر از میان برداریم.حجت الاسلام محسنی اژه ای یکی از نخستین الزامات مقابله با زمینه های وقوع جرم را حفظ حرمت افراد دانست و افزود:باید حرمت هر شخصی در هر مرتبه و جایگاهی حفظ شود؛ چنانچه حرمت فردی حفظ نشود، ممکن است این امر در ایفای وظایف و ماموریت ها از ناحیه وی، ایجاد خلل کند.