آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۵۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ایران با موشک باران سرزمین های اشغالی برای اولین بار از داخل کشورمان نشان داد در موضوع امنیت خود مماشات نمی کند. امیدواریم هم شیطان بزرگ و هم ولیده نامشروعش و همپالگی هایشان متوجه شده باشند و برای همیشه از توطئه گری علیه کشورمان کنار بکشند و الا با غرش موشک های قدرتمندتری مواجه می شوند و باید به دنبال خرید لانه موش بگردند.

اباذری

* رژیم صهیونیستی به علت حمایت قدرت های بزرگ به یک رژیم بی مسئولیت در عرصه جهانی تبدیل شده و در شش ماه اخیر در جنگ غزه نشان داده که به هیچ معاهده و هنجار بین المللی احترام و ارزشی قائل نیست و جز حرف زور نمی فهمد و با حمله اخیر به کنسولگری جمهوری اسلامی در حقیقت به خاک کشورمان حمله کرد. این جا بود که جمهوری اسلامی او را با موشک باران ادب کرد.

جودکی

* عملیات غرورآفرین سپاه در بازکردن در جهنم به روی صهیونیست ها در تاریخ ثبت و باعث درهم شکستن روحیه و اعتماد به نفس صهیونیست ها و غرور و افتخار برای آزادی خواهان جهان شد.

آقاباقری

* عملیات غرورآفرین ایران نشان داد که به قول سید مقاومت سید حسن نصرالله، گنبدآهنین به مثابه خانه عنکبوت با غرش موشک و پهپادها فروریخت!

قربانی

* اگر شیطان بزرگ و رژیم کودک کش بخواهند دست به مقابله و یا تحرک و جنایت بزنند، گور خود را خواهند کند.

خرسندی

* درهمان ساعات شامگاه حمله پهپادی و موشکی ایران به خاک اراضی اشغالی، شمار زیادی از امت اسلام با حضور بر سر مزار پدر موشکی ایران، یاد شهید حسن طهرانی مقدم را گرامی داشتند.

کیایی

* کشورهای آمریکا، فرانسه،انگلیس، عربستان و اردن که در حمله ترکیبی سپاه پاسداران از رژیم جعلی وحشی دفاع کردند باید منتظر عواقب کارشان باشند.

شیخ زاده

*ما در مقام کنش نیستیم ما در حال واکنشیم، واکنش به چندین بار حمله به مستشاران و اماکن حساس مان. همین! آن چه شاهد آن هستیم دفاع است، دفاع از تمامیت ارضی، دفاع از عزت مردم ایران، دفاع از آبروی این سرزمین ، دفاع از انقلاب و اسلام عزیز.

میرزاخانی

*حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم اشغالگر قدس، نشان دادن گوشه ای از توان نظامی جمهوری اسلامی علیه غرب بود و با این عملیات کوچک کار رژیم جعلی تمام شد.

صدیقی

*کوتاه ترین خطبه نماز جمعه در این سال ها در جهان اسلام خطبه شیخ محمود الحسنات در یکی از شهرهای ترکیه است که گفته اگر بیش از 30 هزار شهید و 70 هزار مجروح و 2 میلیون آواره نتوانستند امت اسلام را بیدار کنند، حرف های من چه می تواند بکند؟بعد هم او بلافاصله مشغول اقامه نماز شد. ولی با همین چند جمله کوتاه توانست یک دنیا مطلب را به مخاطب منتقل بکند.

سعادتی

*وقتی به شیخ زکزاکی فکر می کنم که در کمتر از 20 سال توانسته در نیجریه حدود 25 میلیون نفر را شیعه کند که 90 درصد آنها مقلد آیت الله خامنه ای هستند و از سوی دیگر شش فرزندش را هم شهید کرده اند و خودش و همسرش هم شکنجه شده و حبس کشیده اند واقعا از خودم خجالت می کشم. چرا که با مقداری بالا و پایین شدن قیمت ها در ایران ایمانم متزلزل می شود.

رنجبری

*مولوی عبدالحمید به جای محکوم کردن شرارت تروریست های شرق کشور اظهار داشته جیش العدل و حکومت جنگ را متوقف کنند و به گفت وگو بنشینند! بعد هم گفته حکومت گوش شنوایی ندارد ولی باز هم به جای خونریزی به گفت وگو تاکید می کنم. این فرد ته حرفش تهدید کردن نظام است که اگر با گروهک تروریستی وهابی جیش الظلم توافق نکنید و به خواسته های او توجه نکنید خون بیشتری ریخته خواهد شد. فقط خواستم یک گوشه از مظلومیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی را بیان کرده باشم.

سعیدلو

* همکاری پادشاه اردن با ائتلاف آمریکایی برای دفاع از رژیم صهیونیستی در جریان حمله موشکی پهپادی سپاه نشانه حقارت و نوکرمآبی این عنصر خودفروخته است. از مسلمانان آزاده اردن می خواهیم که او را تنبیهش کنند.

جعفرخانی

*در اخبار آمده بود عربستان به ارزش 10میلیون دلار کمک غذایی به اوکراین ارسال می کند. ولی همین آل سعود که برای چندمین بار به اوکراین کمک می کند از کمک به غزه به خاطر اینکه آمریکا ناراحت نشود؛ ابا دارد و خودش را در جنگ غزه کنار کشیده است.

منافی

* دونالد ترامپ رئیس جمهور دور قبل آمریکا در حالی خود را مجددا نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرده که شمار زیادی از اعضای کابینه او عنوان کرده اند که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به وی رای نخواهند داد. مارک اسپر وزیر دفاع دولت دونالد ترامپ هم مصاحبه کرده و گفته است ترامپ تهدیدی برای دموکراسی است و باید مراقب او باشیم.

حجازی

*اگر از بنده سوال بکنند فلسطین کی آزاد می شود؟می گویم فلسطین آزاد است ، ملتی که مقاومت می کند آزاد است. اسیر آنانند که بی تفاوتند. آن ملتی که اهل مبارزه و جهاد نیست ، اسیر است ، فلسطین اگر آزاد نبود شیاطین جهان با آن نمی جنگیدند. اگر 45 سال است که دشمنان با ایران می جنگند به خاطر این است که ما مردم ایران ملتی آزاد هستیم.

مغیثی

* برخی فروشگاه های ارائه کننده کالا برگ به مردم در کنار اجناس کالابرگ، اجناس بنجل خود را به خریداران قالب می کنند که شاید تا دو سال آینده این اجناسشان به فروش نمی رفت! شایسته است دولت محترم تدبیری برای واحدهای عرضه کننده اجناس کالا برگی به شهروندان داشته باشند تا خریداران با ناراحتی از فروشگاه ها خارج نشوند.

سرمدیان از منطقه 17 تهران

* از مسئولان درخواست می شود مشکل آب شرب و گاز روستای قلعه محمدعلی خان در 50کیلومتری تهران از توابع فشافویه را حل کنند.

ایرانلو