آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۸۴۴۰
ورزشی
۱۹

اخبار

خواسته استقلالی ها: واگذاری سرخابی همزمان پیش برود

واگذاری سرخابی ها هنوز قطعی نشده اما در این راستا گفته می شود یک کنسرسیوم متشکل از پنج بانک 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده تا حداقل با واگذاری یکی از این دو باشگاه، موضوع مربوط به مالکیت مشترک حل شود و دو تیم بتوانند مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند. هرچند که واگذاری پرسپولیس به این پنج بانک می تواند دو تیم را از خطر بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد اما این تصمیم احتمالی با اعتراض مدیران استقلال همراه شده است. چرا که در تمامی اقدامات در نظر گرفته شده جهت واگذاری سهام دو باشگاه، این پرسپولیس بود که برای واگذاری در اولویت قرار گرفته است. برخی مدیران استقلال اعتقاد دارند می بایست پروسه واگذاری آبی ها نیز همزمان با سرخ ها پیش برود.

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش و جوانان / هاشمی: پیشکسوتان گنجینه طلایی ورزش هستند

فرامرز ظلی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و پیشکسوت ورزش ایران، پیش از ظهر دیروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد. ظلی که پس از دوره ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور هاشمی در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد. هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست. در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

مدیر لورکوزن:آلونسو قطعا مربی رئال می شود!

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن، معتقد است که ژابی آلونسو روزی به اسپانیا برخواهد گشت و قطعا هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت: «من شک ندارم که ژابی آلونسو در مقطعی سرمربی رئال مادرید خواهد شد، فقط هنوز مطمئن نیستم که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. اما شک ندارم که روزی به مادرید می رود. او حتی ممکن است روزی تیم لیورپول یا بایرن مونیخ را نیز تمرین دهد. اما فعلا در اینجا احساس راحتی می کند وگرنه اینجا نمی ماند. ما رویای رقابت در لیگ قهرمانان را برای فصل آینده دنبال می کنیم.» آلونسو در اولین فصل حضورش در لورکوزن توانست این تیم را برای اولین بار در تاریخ باشگاه قهرمان بوندس لیگا کند.