آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۸۴۴۱
حوادث
۹

از گوشه و کنار ایران

حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار

افراد ناشناس با حمله شبانه به آمبولانس و نیروهای اورژانس به همراه بیمار و آمبولانس آسیب زدند.

دکتر فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهوازگفت: نخستین ساعات بامداد چهارشنبه نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال یک خانم 50 ساله مشکوک به سکته قلبی بودند که در منطقه مهدیس، ناگهان سه نفر که در حالت عادی نبودند، آمبولانس را متوقف و به آنها حمله و سپس فرار کردند.وی گفت: در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند. پیگیری و رسیدگی به این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است.

واژگونی اتوبوس در کمربندی یزد

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد 13 مصدوم برجا گذاشت.بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر و از بندرعباس راهی تهران بود که در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.این اتوبوس 15 مسافر داشت که از این تعداد 13 نفر دچار مصدومیت شدند و 11 نفر از این مصدومین به بیمارستان منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.سرهنگ «رحیم حاجی ده آبادی» رئیس پلیس راه استان در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه ساعت 5: 24 بامداد چهارشنبه 29 فروردین در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.

شنای مرگ در گودال آب گل آلود

2 پسراهل روستای زهریکارسورک شهرستان جاسک که در گودال آب سیلاب شنا می کردند، غرق شدند.علی مهرانی فرماندار جاسک گفت: این 2 نفر 14و 20 ساله بودند که در یک گودال آب گل آلود ناشی از بارندگی غرق شدند. با توجه به

گل آلود و باتلاقی بودن زمین، این 2 پسر در آب گیر کرده و غرق شدند که ساعتی بعد، جسد آنان توسط اهالی از آب بیرون کشیده شد.