فهرست مطالب

فیلم نگار - پیاپی 101 (اسفند 1389و فروردین 1390)

ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 101 (اسفند 1389و فروردین 1390)

  • 256 صفحه، بهای روی جلد: 15,000ريال
  • تاریخ انتشار: 1389/12/20
  • تعداد عناوین: 57
|
  • سرمقاله
  • پوشه مطالب ویژه شماره صدو یک
  • سر میز شام فیلمنامه نویسان
  • شادمهر راستین(پس کی فیلم خودت را می سازی)
    صفحه 29
  • حجت قاسم زاده اصل (فیلمنامه نوشتن، زمان می خواهد)
    صفحه 31
  • جابر قاسمعلی (دلتنگ آن فضاهای مهین)
    صفحه 34
  • محمدرضا گوهری (حساسیت ویژه نسبت به نوشتن)
    صفحه 37
  • هادی مقدم دوست (مؤلف بودن بحثی فراموش شده)
    صفحه 40
  • حسین مهکام (تاثیر و احساس؛قند و شیرینی)
    صفحه 42
  • طرح های منتخب مسابقه فیلمنامه نویسی خوانندگان
    صفحه 45
  • سینمای ایران
  • بیانیه معاونت سینمایی در اختتامیه جشنواره فجر
    صفحه 50
  • هالیوودیسم و انقلاب اسلامی
    صفحه 51
  • سینمای ایران:پوشه بررسی فیلمنامه های جشنواره فجر 2
  • فیلمنامه های نامزد دریافت سیمرغ
    صفحه 53
  • پایان بندی برخی آثار
    صفحه 58
  • سوژه های جشنواره بیست و نهم
    صفحه 61
  • رویداد و تفسیر رویداد در فیلمنامه های جشنواره
    صفحه 65
  • مرور فیلمنامه ها از منظر رویکرد به مخاطب خاص و عام
    صفحه 68
  • نگاهی فشرده به فیلمنامه های جشنواره
    صفحه 75
  • بررسی تعدادی از فیلمنامه های جشنواره
    صفحه 78
  • گفت و گو با پژمان لشگری پور
    صفحه 85
  • سینمای ایران: معرفی فیلم های روی پرده
  • معرفی فیل مهای روی پرده / پرسه در مه، آتشکار، حوالی اتوبان، برخورد خیلی نزدیک، کلانتری غیرانتفاعی، خروس بی محل
    صفحه 90
  • سینمای ایران: پوشه پرسه در مه
  • واقعیت و خیال پرسه در مه
    صفحه 101
  • گفت و گو با بهرام توکلی
    صفحه 104
  • سینمای ایران: پوشه برخورد خیلی نزدیک
  • نگاهی به روایت در فیلمنامه
    صفحه 107
  • گفت و گو با اسماعیل میهن دوست
    صفحه 109
  • سینمای ایران: پوشه حوالی اتوبان
  • بررسی فیلمنامه
    صفحه 114
  • سینمای ایران
  • بانک فیلمنامه
    صفحه 116
  • سینمای جهان: چشم انداز
  • بهترین فیلمنامه های سال 2010 از نگاه مجله فیلمنامه نویسی خلاق
    صفحه 121
  • سینمای جهان: پرونده نویسندگان بزرگ سینما
  • کلمات آزادند
    صفحه 124
  • تارانتینو درباره تارانتینو
    صفحه 125
  • تارانتینو؛ کلیات برای شروع
    صفحه 127
  • پنج نکته ای که هنگام مواجهه با فیلمنامه های تارانتینو باید به آنها توجه کرد
    صفحه 129
  • تارانتینو مرد درستکاری که پیشوا شد
    صفحه 132
  • پارادوکس های مضمونی در آثار تارانتینو
    صفحه 134
  • منابع الهام فیلمنامه های تارانتینو
    صفحه 136
  • سبک روایتگری تارانتینو
    صفحه 141
  • مقدمه تارانتینو بر فیلمنامه عشق واقعی
    صفحه 143
  • آقای تارانتینوی نویسنده؛ فیلم به فیلم
    صفحه 145
  • گفت و گو با تارانتینو درباره متد نوشتن
    صفحه 152
  • منتخبی از دیالوگهای فیلمنامه های تارانتینو
    صفحه 155
  • سینمای جهان: بن مایه
  • روایت: پیروزی ها و مخاطرات
    صفحه 158
  • مستند و کوتاه
  • هاکلبری فین سینمای آلمان؛ ورنر هرتزوگ
    صفحه 160
  • دو نگاه به فیلم مستند غار رویاهای فراموش شده
    صفحه 162
  • گفت و گو با ورنر هرتزوگ
    صفحه 165
  • نگاهی به مستندهای زیست محیطی
    صفحه 168
  • گفت و گو با مجید عاشقی درباره تدوین در سینمای مستند
    صفحه 169
  • کارگاه فیلمنامه کوتاه
    صفحه 173
  • دو فیلمنامه کامل
  • کلام پادشاه
    صفحه 177
  • استخوان زمستان
    صفحه 217
  • سکانس برگزیده کلام پادشاه
    صفحه 244
  • گفت و گو با دیوید سیدلر
    صفحه 246
  • شخصیت پردازی در فیلمنامه
    صفحه 248
  • بررسی فیلمنامه از منظر روایت
    صفحه 250
  • نگاهی به فیلمنامه
    صفحه 252
  • سکانس برگزیده استخوان زمستان
    صفحه 253
  • بررسی فیلمنامه با نگاهی به شخصیت ها
    صفحه 255