فهرست مطالب

فیلم نگار - پیاپی 104 (تیر 1390)

ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 104 (تیر 1390)

  • 160 صفحه، بهای روی جلد: 12,000ريال
  • تاریخ انتشار: 1390/04/05
  • تعداد عناوین: 34
|
  • سرمقاله: مبانی سینمای دینی
    صفحه 3
  • سینمای ایران
  • اتفاق
    ثمین مهاجرانی صفحه 5
  • فلاش بک
    ثمین مهاجرانی صفحه 9
  • بانک فیلمنامه
    صفحه 14
  • معرفی فیلم های روی پرده / جرم، شرط اول، پایان نامه، فوتبالی ها
    صفحه 18
  • بررسی فیلمنامه شرط اول
    مهرزاد دانش صفحه 27
  • سینمای ایران: پوشه جرم
  • گفتمان و داستان در فیلمنامه
    رامتین شهبازی صفحه 28
  • نگاهی به کارکرد دیالوگ و سکانس
    علی خوشدونی صفحه 31
  • نگاهی به شخصیت پردازی
    نزهت بادی صفحه 34
  • سینمای ایران
  • عادات نوشتن (حسن فتحی)
    صفحه 35
  • فرهنگ فیلمنامه نویسان (علیرضا داود نژاد)
    صفحه 40
  • بانک سوژه
    سمیرا نوروز ناصری صفحه 42
  • سینمای جهان: روایت
  • گزارشی از مسابقات فیلمنامه نویسی نیکول
    ترجمه: مریم باقری صفحه 47
  • سینمای جهان: سیناپس
  • در یک دنیای بهتر، زنبور سبز، بی پایان، پل، ثور، دیوان محاسبات و مناسک
    کامیار کردستانی صفحه 51
  • سینمای جهان
  • چشم انداز
    میثاء محمدی صفحه 51
  • سینمای جهان: گزارش نگارش
  • بی پایان، مناسک، دیوان محاسبات، نسخه بارنی
    میثاء محمدی صفحه 56
  • چرا می نویسم (پل هگیس
    میثاء محمدی صفحه 60
  • سینمای جهان: پوشه امپراتوری پیاده روهای چوبی
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    ترجمه: حسین عیدی زاده صفحه 62
  • بررسی فیلمنامه
    مهرزاد دانش صفحه 65
  • سینمای جهان: پوشه شبکه اجتماعی
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    ترجمه: بابک علوی صفحه 68
  • بررسی فیلمنامه
    علی خوشدونی صفحه 71
  • سینمای جهان
  • کارگاه فیلمنامه نویسی
    ترجمه: حمیدرضا گرشاسبی صفحه 73
  • سینمای جهان: تجربه های پراکنده
  • اگر بخواهید داستان خوبی تعریف کنید، بگذارید شخصیت هایتان رنج بکشند
    ترجمه: احمد فاضلی شوشی صفحه 78
  • 11 نکته برای خلاق تر بودن
    ترجمه: احمد فاضلی شوشی صفحه 80
  • فوریت و ضرورت پیش آمد
    ترجمه: مجید کاشی صفحه 82
  • سینمای جهان: الگو
  • فیلمنامه ات را بنویس و آن را بفروش
    بلیک اسنایدر صفحه 84
  • چگونه از آثار نمایشی اقتباس کنیم
    ترجمه: احمد فاضلی شوشی صفحه 90
  • مستند و کوتاه
  • سینمای مستند: بازتاب یا بازاندیشی واقعیت؟
    پوریا جهانشاد صفحه 91
  • نگاهی به فیلم مستند ننت
    مریم سپاسی صفحه 95
  • کارگاه فیلمنامه کوتاه
    ترجمه: مریم باقری صفحه 96
  • فیلمنامه کامل
  • سه روز بعد
    صفحه 99
  • سکانس برگزیده
    امیر رضا نوری پرتو صفحه 156
  • گفت و گو با پل هگیس
    فرید الوندی پور صفحه 157
  • بررسی فیلمنامه
    نزهت بادی صفحه 159